Royal Club ma już ponad 400 partnerów

Należący do NETMEDIA S.A. program Royal Club dedykowany jest wszystkim tym, którzy aktywnie spędzają wolny czas, podróżując, uprawiając sport, chodząc do restauracji oraz klubów. „Naszymi klientami są przedsiębiorcy, kadra menedżerska, a także przedstawiciele wolnych zawodów. To właśnie z myślą o nich stworzyliśmy kartę klubową, która zapewni komfort podróży, oraz usługi turystyczne najwyższej klasy” – mówi Edyta Danisiewicz, Dyrektor projektu Royal Club

Bogata oferta programu lojalnościowego powoduje, że cieszy się on coraz większą popularnością zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i wśród firm z wielu branż. Liczba obiektów na terenie całego kraju kraju, które zdecydowały się na członkowstwo w tym prestiżowym klubie, rośnie systematycznie i przekroczyła już ponad 400. W ostatnim czasie partnerami programu zostały m.in.: ogólnopolska sieć Fitness Klubów „Gymnasion”, Galeria Sztuki Współczesnej SD, nowo oddany do użytkowania klientów Hotel Gazdówka, oraz popularne warszawskie restauracje: Giovanni oraz Kołomyja.

„Oferowany przez nas program marketingowy ma charakter otwarty. Oznacza to, iż mogą do niego przystąpić przedstawiciele różnych branż, bez względu na wielkość oraz lokalizację. Zdajemy sobie sprawę, iż członkowstwo w naszym klubie zapewnia lojalnych klientów na wiele lat, dlatego jedynym wymogiem stawianym naszym przyszłym partnerom jest najwyższa jakość świadczonych przez nich usług” – mówi Michał Pszczoła, Wiceprezes Zarządu NetMedia S.A.

W bazie danych Royal Club znajduje się ponad 400 obiektów z różnych branż. Dzięki szerokiemu wachlarzowi ofert posiadacze kart klubowych mogą skorzystać z najwyższej jakości usług, rozrywek, oraz produktów. W bogatej bazie ofert programu znajdują się m.in. hotele, resorty SPA, nocne kluby, sklepy z markową odzieżą, restauracje, karczmy, oraz placówki sportowe. W zamian za udzielanie klientom zniżek, firmy członkowskie mogą umieszczać swoją ofertę na najpopularniejszych portalach turystycznych, skierowanych zarówno do krajowych jak i zagranicznych klientów, takich jak: hotele.pl, hotele.net, czy rezerwacje.pl.

Klienci indywidualni chcący nabyć kartę klubową Royal Club, oraz właściciele firm pragnący przystąpić do programu mogą uzyskać niezbędne informacje, wysyłając zapytanie ze strony internetowej www.royalclub.pl. Na stronie dostępny jest również regulamin uczestnictwa w programie, oraz korzystania z karty.