„Róża bez kolców” po raz kolejny dla ING Banku

ING Bank Śląski zdobył statuetkę „Róży bez kolców” dla najlepszego banku pod względem obsługi największych klientów. Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych.

ING Bank Śląski otrzymał statuetkę dla najlepszego banku za wierność dużych klientów oraz profesjonalną i nowoczesną obsługę. Bank również zdobył drugie miejsce w przeprowadzonym równocześnie rankingu dotyczącym prowadzenia rachunku podstawowego oraz rankingu dotyczącym najlepszych lokat.

Pytania zadane przedsiębiorcom dotyczyły instytucji bankowych, z którymi aktualnie współpracują. Respondenci mogli również wskazać instytucje finansowe, z którymi chcieliby nawiązać relacje w przyszłości. Przedsiębiorcy odpowiadali, co według nich jest najważniejsze podczas podejmowania decyzji o współpracy z danym bankiem i korzystania z jego usług. Ankietowani wskazywali na profesjonalizm, szybkość dokonywania operacji, indywidualne podejście do klienta instytucjonalnego oraz rozbudowaną ofertę.

Badanie zostało przeprowadzone w październiku i listopadzie 2008 roku. Na pytania dotyczące oceny obsługi instytucji finansowych odpowiadali głównie szefowie finansowi firm. Banki oceniane były przez przedsiębiorców w skali od 1 (najgorszy) do 5 (najlepszy).
Źródło: ING Bank Śląski