Rozkład jazdy na RemaDays 2005 gotowy

Program trzydniowych spotkań zaplanowano jako cykl wykładów, paneli dyskusyjnych i prezentacji prowadzonych przez znanych teoretyków i praktyków marketingu. Każdy z tematów zostanie omówiony w świetle potrzeb i realiów konkretnych sektorów branży oraz podsumowany osobnym panelem na koniec dnia. Uczestnicy kongresu pod okiem autorytetów komunikacji rynkowej, będą mieć możliwość kompleksowego zapoznania się z różnorodnymi narzędziami przekazu marketingowego i wzięcia udziału w warsztatach praktycznych.

Każdy z trzech dni Kongresu zostanie poświęcony odrębnej tematyce. Pierwszego dnia będzie omawiana problematyka rynku, kreatywności, badań i monitoringu oraz obsługi klienta; drugiego – narzędzi komunikacji i prognoz dla branży; natomiast trzeciego – edukacji marketingowej i tzw. ślepych uliczek rynku. Uczestnicy imprezy w ciągu tych trzech dni wezmą udział łącznie w 32 wykładach, 12 panelach dyskusyjnych oraz 2 warsztatach praktycznych.

– Program to właściwie kompendium wiedzy praktycznej. Marketing jest żywą, ewoluującą dyscypliną i mam nadzieję, że nasz program stanowi tego odzwierciedlenie. W projekt zaangażowali się najważniejsi uczestnicy polskiego rynku marketingu. Dzięki temu impreza ma szansę odegrać znaczącą dla branży rolę.– mówi Marek Wróbel z Neuron APR, sekretarz Rady programowej.