Różnorodność w Citi Handlowy – wartości mają znaczenie

Citi Handlowy jest bankiem, który podkreśla znaczenie wartości w biznesie. Od lat angażuje się w wolontariat pracowniczy i CSR przez Fundację Kronenberga. Równocześnie pokazuje pracownikom, że wartości takie jak różnorodność niosą równe szanse kariery bez względu na płeć i lepsze efekty pracy. Przykładem akcji promującej takie podejście był tegoroczny Tydzień Różnorodności.

Tydzień Różnorodności jest cykliczną akcją realizowaną w grupie Citi na całym świecie. W tym roku Citi Handlowy zaprosił do współpracy magazyny Zwierciadło i SENS, które ze względu na tematykę, jaką się zajmują idealnie pasowały do tej roli. Piszące dla tych tytułów ekspertki poprowadziły warsztaty z pracownikami poświęcone różnym aspektom różnorodności. W gronie wykładowców pojawiła się Katarzyna Miller, prof. Magdalena Środa i Renata Arendt-Dziurdzikowska. Fragmenty tych seminariów można zobaczyć w filmie na kanale Citi Handlowy na serwisie youtube.pl pod linkiem http://www.youtube.com/user/CitiHandlowy?feature=mhee#p/c/7C532251461ADEF3/4/yjEze98asgM

– Citi Handlowy promuje różnorodność wśród swoich pracowników. I cieszy nas, że ten temat spotyka się z ich zainteresowaniem – w tegorocznej akcji wzięło udział kilkaset osób. Przygotowane konkursy i warsztaty potwierdziły, że różnorodność ma znaczenie i jest ważna dla naszych pracowników. Zresztą praca w korporacji takiej jak nasza pokazuje, że zróżnicowanie daje pozytywne rezultaty odczuwalne na co dzień. – powiedziała Luiza Olencka, Dyrektor Biura Zarządzania Talentami Citi Handlowy podsumowując akcję „Diversity Week”.

Więcej o akcji promującej różnorodność w banku na stronie www.citihandlowy.pl/kariera w zakładce Aktualności.

Źródło: Citi Handlowy