Rozpoczyna się II etap wyboru agencji reklamowej i domu mediowego dla PKO BP

W PKO Banku Polskim trwają prace nad wyborem agencji reklamowej i domu mediowego, które będą świadczyć na rzecz banku kompleksowe usługi w zakresie promocji wizerunku oraz produktów i usług banku: planowania strategicznego, projektowania i produkcji materiałów ATL oraz projektowania i realizacji działań BTL (agencja reklamowa), a także planowania i zakupu mediów (dom mediowy). Na przełomie czerwca i lipca ukazały się w prasie informacje, a w „Rzeczpospolitej” ogłoszenia zapraszające agencje reklamowe typu full service (lub konsorcjum agencji) oraz domy mediowe, zainteresowane świadczeniem dla banku usług reklamowych, do zgłoszenia się do ogłoszonych przetargów. Do wzięcia udziału w przetargach zgłosiło się 5 domów mediowych oraz 11 agencji reklamowych.

Złożone oferty poddane zostały wnikliwej analizie, w wyniku której Komisja Przetargowa banku, do II etapu przetargów zaprosi:

6 agencji reklamowych (w kolejności alfabetycznej):

• Arip Sp. z o.o.

• Euro RSCG Warsaw Sp. z o.o.

• GREY Worldwide Warszawa

• PZL Sp. z o.o. Sp. z o.o.

• Scholz & Friends Sp. z o.o.

• V&P SP. z o.o.

wszystkie domy mediowe, które zgłosiły chęć podjęcia z bankiem współpracy, tj.:

• Maxus Sp. z o.o.,

• MPG Media Planning Group Sp. z o.o.,

• Optimum Media OMD Sp. z o.o.,

• Starlink Sp. z o.o.,

• Zenith Optimedia Group Sp. z o.o.

Firmom tym zostaną przedstawione szczegółowe oczekiwania – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz briefy. Bank zapewni agencjom min. 6-tygodniowy okres na przygotowanie materiałów, a czas przeznaczony na prezentację będzie ściśle określony i jednakowy dla każdej agencji.