Rozwiązania przyszłości w dziedzinie obsługi klienta

Ashwin Iyer, dyrektor ds. programów globalnych w firmie analitycznej Frost & Sullivan, przedstawił nowe trendy w dziedzinie obsługi klienta w przemówieniu wygłoszonym podczas tegorocznej edycji Interactive Intelligence User Forum.

W prezentacji zatytułowanej „Rozwiązania przyszłości w dziedzinie obsługi klienta” Iyer wymienił następujące trendy w branży centrów kontaktowych: nowe kanały interakcji z klientami, kontakt proaktywny, hosting centrów kontaktowych oraz zastosowanie mediów społecznościowych do budowania lojalności klientów.

Wystąpienie zostało przygotowane na podstawie badań przeprowadzonych w kwietniu przez Frost & Sullivan na terenie Ameryki Północnej. Wyniki badań wskazują na następujące zjawiska:

„Rozwiązania Interactive Intelligence odpowiadają na obserwowane przez nas trendy” – powiedział Ashwin Iyer. – „Wśród przykładów podawanych podczas Forum znalazła się bezagentowa aplikacja do nawiązywania połączeń, nowe aplikacje dla usług hostowanych, a także zapowiadane rozwiązania do obsługi mediów społecznościowych. Odpowiadając na potrzeby swoich klientów Interactive Intelligence kontynuuje swoją strategię tworzenia innowacyjnych, a zarazem unikalnych rozwiązań.”

Frost & Sullivan to firma analityczna o globalnym zasięgu, która publikuje wyniki badań rynkowych oraz opracowuje modele najlepszych praktyk dla klientów, którzy chcą maksymalnie przyspieszyć swój rozwój. Frost & Sullivan zatrudnia 1800 analityków i konsultantów w ponad 40 oddziałach na całym świecie. Swoimi działaniami obejmuje ponad 300 rynków i 250000 firm. Więcej informacji na temat firmy dostępnych jest pod adresem: www.frost.com.

Źródło: Frost & Sullivan