Rozwój działu sprzedaży w ING Życie

Strategia ING Życie na 2012 rok zakłada jeszcze większą dywersyfikację kanałów dystrybucji. Dlatego na początku roku wydzielono nową strukturę sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych za pośrednictwem partnerów zewnętrznych. Za zarządzanie tymi kanałami odpowiada Monika Bondarczyk, Dyrektor Sprzedaży ds. Kanałów Zewnętrznych.

Monika Bondarczyk doświadczenie zawodowe zdobywała w branży bankowej. Pracowała w Eurobanku, Raiffaisen Banku, a ostatnio w Polbanku, jako Dyrektor Departamentu Sprzedaży Hipoteki, odpowiadając za realizację sprzedaży i rozwój produktu hipotecznego. Aktualnie Monika Bondarczyk pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży ds. Kanałów Zewnętrznych w ING Życie.

”Strategia ING Życie zakłada dywersyfikację oraz dynamiczny rozwój zewnętrznych kanałów sprzedaży. Naszym założeniem jest, aby sprzedaż generowana przez tę część biznesu miała znaczący udział w wyniku finansowym, planowanym na najbliższe lata” – tłumaczy Monika Bondarczyk, Dyrektor Sprzedaży ds. Kanałów Zewnętrznych w ING Życie. „Wykorzystując zdobyte doświadczenia na tym rynku, będziemy chcieli budować oraz rozwijać współpracę z partnerami zewnętrznymi, w oparciu o produkty ochronne jak również zabezpieczające przyszłość finansową Polaków. Wierzę, że moje wcześniejsze doświadczenia w sektorze bankowym, pozwolą na osiągnięcie tych ambitnych celów.”  

Źródło: ING Życie