Rozwój sieci Weber Shandwick

Agencja poinformowała też o otwarciu nowych biur afiliowanych w Rumunii, Słowacji, Słowenii, Serbii i Czarnogórze, Łotwie, Litwie i Estonii.

Rozszerzamy obecność w Europie, żeby jeszcze lepiej obsługiwać naszych sieciowych klientów, zacieśniając współpracę z lokalnymi biurami i dzieląc się doświadczeniem – powiedział Harris Diamond, Prezes Zarządu Weber Shandwick. Dla międzynarodowych klientów rozwój Weber Shandwick oznacza szerszą geograficzną obecność pokrywającą obszary, na których widzą oni możliwości rozwoju. A lokalni klienci z naszych nowych rynków uzyskują dostęp do jednej z największych światowych sieci PR.

Budując swoją obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, Weber Shandwick współpracuje z McCann WorldGroup.

Nasi międzynarodowi klienci szukają lokalnych rozwiązań, które przeważnie powinny być nierozerwalnie zintegrowane z innymi obszarami komunikacji marketingowej – powiedział Rolf Olsen, Prezes Zarządu Weber Shandwick na Europę Kontynentalną. Wraz z rozszerzeniem naszej obecności jesteśmy lepiej przygotowani do rozwoju usług w Europie Środkowej i Wschodniej oraz na kluczowych rynkach nowej Europy.

Biuro w Polsce zostało utworzone w oparciu o agencję PRisma Communications, działającą w strukturze McCann WorldGroup. Zmiana nazwy PRismy nie wiąże się ze zmianą kapitałową lub właścicielską. Warszawskie biuro Weber Shandwick będzie tworzyć kilkunastu konsultantów kierowanych przez Annę Czaplicką i Andrzeja Godewskiego. Oboje byli wcześniej związani z inną działającą w Polsce do 2001 roku sieciową agencją Burson-Marsteller. Kluczowymi klientami polskiego biura Weber Shandwick są obecnie MasterCard, Xelion. Doradcy Finansowi, Polska Izba Ubezpieczeń, Grupa Żywiec, Program Odpowiedzialnej Sprzedaży „Stop 18”, BT Global Services i Merck.

Dzięki połączeniu z Weber Shandwick zyskujemy dostęp do szkoleń, metodologii, doświadczeń i ekspertów wyspecjalizowanych w tych rodzajach PR, które są najbardziej poszukiwane przez naszych klientów, a więc finansowym, korporacyjnym, farmaceutycznym i technologicznym – powiedział Andrzej Godewski, Partner Zarządzający Weber Shandwick Sp. z o.o.