Rusza Commercial Union Vita-tour

Wykwalifikowana kadra medyczna będzie wykonywała następujące badania: badanie USG piersi, pomiar tętniczego ciśnienia krwi, pomiar poziomu cukru we krwi, badania poziomu cholesterolu we krwi i komputerowe badanie wzroku dzieci. Badania będą wykonywane w godzinach 10.00-19.00, a ich wyniki będzie można otrzymać na miejscu. Dziennie organizatorzy przewidują wykonanie ok. 50 USG piersi, ok. 60 badań wzroku i po 200 każdego z trzech pozostałych badań – łącznie ok. 8 520 badań w czasie całej akcji.

Ambulans będzie zatrzymywał się w centralnych miejscach miast, na jeden lub dwa dni:

· Warszawa, 20-21 sierpnia, parking przy Placu Zamkowym

· Gdańsk, 22 sierpnia, Targ Węglowy

· Sopot, 23 sierpnia, plac przy wejściu na Molo

· Białystok, 27 sierpnia, park Planty (aleja Zakochanych)

· Lublin, 29 sierpnia, plac Zamkowy

· Kraków, 3 września, parking pod Wawelem

· Katowice, 4 września, Rynek, przed domem handlowym Skarbek

· Łódź, 10 września, parking na rogu ulic: Piotrkowskiej i Piłsudskiego

· Wrocław, 11 września, plac Wolności

· Poznań, 12-13 września, Stary Rynek

Akcja została zorganizowana dzięki współpracy Grupy CU Polska i magazynu o zdrowiu „Vita”, wydawanego przez Edipresse Polska. Jest to trzecia tego typu akcja. W 2003 r. Commercial Union wspierało półroczny program badań profilaktycznych, prowadzonych w gminach wiejskich i małych miastach. Natomiast w 2001 r. firma pomogła w realizacji programu profilaktyki jaskry „Polsko, nie ślepnij!”. Bliska jest nam idea społecznej odpowiedzialności biznesu i od początku działalności w Polsce wspieramy ważne społecznie inicjatywy, które owocują wzrostem świadomości zdrowotnej. Mamy nadzieję, że w ten sposób przyczyniamy się do zmniejszenia liczby poważnych zachorowań. Wspieramy też wydarzenia związane ze sportem amatorskim oraz imprezy rekreacyjne w udziałem całych rodzin, przez co promujemy zdrowy styl życia – powiedziała Agnieszka Żebrowska, wicedyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Grupy CU Polska.

Grupa Commercial Union Polska obsługuje ponad 3 miliony klientów i zarządza aktywami

o wartości blisko 24 miliardów zł. Jest liderem na rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie oraz funduszy emerytalnych.