Rusza druga edycja akcji „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” Liberty Direct

Od stycznia rusza kolejna edycja akcji „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” organizowanej przez Liberty Direct. Dzięki udziałowi w promocji klienci firmy za każde skuteczne polecenie polisy komunikacyjnej kolejnej osobie otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości od 50 do 100 zł, a osoby które w wyniku polecenia zdecydują się na kupno ubezpieczenia – zniżkę na polisę analogicznej wartości.

Program rekomendacji OC i AC potrwa do końca marca 2011r. Liberty Direct można polecać znajomym bez ograniczeń i zyskiwać w związku z tym dowolną liczbę nagród.

Z promocji można korzystać przez internet, jak i telefon, podając numer polisy klienta polecającego Liberty Direct. Nagrody pieniężne będą przekazywane osobom polecającym firmę przelewem na wskazane konto jeżeli nowy klient zawrze polisę, opłaci ją i nie wypowie w ciągu 30 dni.

– Promocja „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów. Z tego względu zdecydowaliśmy się ją przedłużyć. Cieszy nas to tym bardziej, że potwierdza wysoki poziom zadowolenia z oferowanych przez nas usług – komentuje Rafał Karski, dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Wysokość nagród przyznawanych w promocji jest zależna od rodzaju ubezpieczenia zawartego przez nowego klienta. Dzięki rekomendacji firmy można zyskać 50 zł – w przypadku, gdy nowy klient kupi OC lub 100 zł – gdy zdecyduje się on na kupno pakietu OC i AC. Klienci korzystający z rekomendacji otrzymują analogiczne zniżki na polisy.

Dodatkowe informacje o firmie oraz programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” można uzyskać na www.libertydirect.pl lub na Infolinii Liberty Direct pod numerem 1 95 21.

Źródło: Liberty Direct