Rusza druga edycja „Strzałka”

Nominacje SerwisKariery.pl otrzymały:

1. Obniżka składek ZUS dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą.

2. Promocyjna kampania Polski w zagranicznych mediach

3. Kampania promująca Polskę z polskim hydraulikiem w roli głównej

4. Inwestycja LF Philips w Kobierzycach koło Wrocławia

5. Program Pierwszy Biznes

„Strzałek to gospodarcza nagroda przede wszystkim ludzi młodych, którzy w szczególności zainteresowani są tym, aby gospodarka szła do przodu i aby powstawały nowe miejsca pracy” – mówi Łukasz Łata z SerwisKariery.pl. „Jeśli pojawiają się pomysły, które mają przyciągnąć inwestorów zagranicznych lub wspierać rodzimy biznes to nie pozostaje nam nic innego, jak promować takie rozwiązania i mówić o nich jak najgłośniej. Mamy nadzieję, że pozytywne przykłady dadzą impuls do działania innym. Strzałek ma w tym pomóc” – kończy.

Patronem honorowym tegorocznej edycji Strzałka jest Fundacja Dajesz Pracę PL, która zwyciężyła w pierwszej edycji akcji. Strzałka wspiera także POCO Studio, które wykonało stronę internetową akcji i zapewnia hosting.

Pomysł na akcję narodził się w 2004 roku i wynikał z chęci promowania pomysłów, których celem jest wspieranie rozwoju gospodarczego Polski. W pierwszej edycji „Strzałka” nominowano osiem pomysłów i wydarzeń (Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy , Akcja protestacyjna „ZUS daj nam luz” , Kampania społeczna „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”, Kampania społeczna „Postaw na swoim”, Inicjatywa akademicka „Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości” , Program telewizyjny „Złoty Interes”). Ostatecznie głosami 7 tys. internautów zwyciężyła kampania „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”, drugie miejsce zajęła inicjatywa akademicka „Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości”, a trzecie kampania „Postaw na swoim”. Strzałek prowadzony będzie do momentu w którym dane o kondycji polskiej gospodarki i rynku pracy nie pozostawią żadnych wątpliwości, że jest naprawdę dobrze i właśnie wtedy organizatorzy akcji zapowiadają otworzenie butelki szampana, która mrozi się od listopada 2004 roku.