Rusza druga odsłona kampanii LECH Lite

LECH Lite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny – charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.

Reklama telewizyjna pojawi się na antenie TVP1 i TVP2, Polsatu, TVN i kanałów tematycznych.

W prasie LECH Lite również chce się wyróżniać, dlatego agencja Peppermint, autor kampanii, zaprojektowała niestandardowe formy reklamy. Specjalne wklejki wystające niekiedy poza obrys gazety przykują z pewnością uwagę czytelników. Adresatem kampanii są młode osoby, lubiące aktywnie spędzać wolny czas. Layouty prasowe pojawią się więc w tytułach Men’s Health, Playboy, Fluid, Exclusive. Także w Dzienniku, Gazecie Wyborczej i Rzeczypospolitej. Wśród tygodników wybrano Przekrój, Politykę i Newsweek. Całość dopełni reklama w Voyage, Shape, Podróże, Gala, Viva! i Cosmopolitan.