Rusza jesienna kampania reklamowa Goldenegg

Akcja marketingowa potrwa do połowy listopada. Działania będą się koncentrowały głównie w obszarze Internetu obejmując najważniejsze portale ogólnoinformacyjne i biznesowe.

– Podkreślamy atuty wyróżniające Goldenegg na tle konkurencji. Niezależność kapitałowa jest gwarancją wyboru optymalnych rozwiązań finansowych dla klienta. Mobilność, czyli dostosowanie miejsca i czasu spotkania do jego potrzeb to oczywista wygoda – mówi Piotr Skawiński z działu marketingu – Czas trwania kampanii skorelowany jest z typowym dla jesieni ożywieniem na rynku usług finansowych – dodaje Skawiński.

Celem działań jest umocnienie pozycji doradcy finansowego na rynku. Tylko w pierwszym półroczu 2007 Goldenegg pomogło w udzieleniu 921 kredytów hipotecznych na kwotę 224 milionów złotych. Równocześnie zespoły zajmujące się tworzeniem indywidualnych programów inwestycyjnych dla klientów pozyskały 52 miliony złotych. Goldenegg reprezentuje obecnie blisko 200 doradców finansowych działających w największych miastach Polski. Miejsce i czas spotkania z doradca zależą od dyspozycji klienta.