Ofertę promuje spot z wykorzystaniem nowej platformy komunikacyjnej „Organizm” pod hasłem „Weź kredyt hipoteczny z dofinansowaniem w programie MdM i odetchnij pełną piersią!”. Kampania potrwa do końca kwietnia br.
PKO Bank Polski od początku roku udziela kredytów z dopłatą państwa. Do tej pory podpisano blisko 1400 umów na kwotę około 239 mln złotych. Najważniejszymi elementami bankowej oferty tych kredytów są:
- atrakcyjne warunki kredytowania z marżą kredytu od 1,4 p.p.
- finansowanie do 95 proc. wartości nieruchomości
- wakacje kredytowe umożliwiające zawieszenie raz w roku spłaty jednej raty kredytu
- karencja w spłacie kapitału w okresie realizacji inwestycji nawet do 36 miesięcy
- okres kredytowania od 15 do 35 lat.
Kredyt hipoteczny MdM skierowany jest do osób w wieku do35 lat: małżeństw, osób samotnie wychowujących dzieci oraz singli kupujących pierwsze mieszkanie lub dom. Pomoc państwa obejmuje dwie formy wsparcia finansowego – dofinansowanie wkładu własnego oraz dodatkowe wsparcie w spłacie części kredytu. Dofinansowanie dla osób samotnych i rodzin bezdzietnych wynosi 10 proc. Z kolei 15 proc. przysługuje osobom i małżeństwom wychowującym co najmniej jedno własne lub przysposobione dziecko. Dodatkowe 5% w formie spłaty części kredytu można uzyskać w momencie urodzenia lub przysposobienia trzeciego lub kolejnego dziecka.
Kluczowym medium w kampanii jest telewizja, dodatkowo wspiera ją radio (zarówno stacje ogólnopolskie jak i lokalne). Równolegle prowadzona jest też kampania w Internecie. Reklamę przygotowała agencja DDB, z kolei kreację w Internecie agencja OS3. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe: Universal McCann oraz Value Media.