Rusza kampania McCann Erickson dla Banku BGŻ – Pakiety dla przedsiębiorców

Projekt kreatywny agencji to obraz hasła „wszystko w jednym okienku”. W kolejnych odsłonach spotu TV pojawiają się przedsiębiorcy, oczekujący wyczerpującej, zróżnicowanej oferty w sklepie spożywczym i aptece (olej silnikowy, lampka, podkolanówki, lekarstwa). Odpowiedzią jest „Bank BGŻ – wszystkie firmowe sprawy w jednym okienku”.

Realizowana przez McCann Erickson kampania obejmuje spoty telewizyjne w m.in.: Polsat, TVN, TVP, radio: RMF FM, PR3, szeroką komunikację w prasie ogólnopolskiej m.in. Gazeta Wyborcza, Newsweek, Polityka, Przekrój, Rzeczpospolita, Puls Biznesu i regionalnej oraz Internecie. Kampania rozpoczęła się 15 marca i potrwa 3 tygodnie. W Internecie kampania ruszy 21 marca.

W ramach działań BTL, zrealizowanych przez agencję Momentum Worldwide przygotowano ulotki oraz plakaty w oddziałach banku, komunikacyjnie nawiązujące do przekazu TV.

W Internecie MRM Worldwide przygotowało na stronie www.bgz.pl sekcję Pakiety dla Przedsiębiorców poświęconą kampanii, wyposażoną m.in. w narzędzia ułatwiające klientom dobór pakietu dostosowanego do jego indywidualnych potrzeb. Kampania w Internecie obejmuje tez emisję billboardów.

Ze strony agencji McCann Ericsson projekt realizują: Piotr Łukasiewicz (Planning Director), Jan Kisielewski (Strategic Planner), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Robert Kubicki (Copywriter), Dariusz Samul (Copywriter), Monika Sosnowska (Client Service Director), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive).

Ze strony klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Anna Trzewik (Specjalista ds. Marketingu Bankowości Instytucjonalnej).

Media w kampanii zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.