Rusza kampania prasowa TBWA\ dla Fundacji Małyszów

Pierwsze layouty prasowe zamieszczą na swych stronach „Przegląd sportowy”, magazyn „Golf” oraz „Magazyn Górski”. Kolejni wydawcy zgłaszają się z chęcią udziału w kampanii.

„Naszym celem było pokazanie jak brak odpowiednich środków materialnych może wpłynąć na przyszłość młodych, zdolnych dzieciaków. Myślę, że zderzenie śmiesznych sytuacji z pewnym żalem i rozgoryczeniem z powodu niewykorzystanych możliwości, w sposób dobitny ukazuje te konsekwencje i dzięki temu zachęci miłośników sportu do wspierania Sportowego Funduszu Stypendialnego” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\.

Celem działania Fundacji Izabeli i Adama Małyszów jest pomaganie utalentowanym dzieciom i młodzieży w realizacji marzeń o karierze sportowej oraz stwarzanie odpowiednich warunków do rozwijania pasji i umiejętności sportowych. Istotą działania Fundacji jest zwiększenie szans polskich dzieci w osiąganiu sportowych sukcesów poprzez zapewnienie im odpowiedniego sprzętu oraz pomocy materialnej.