Rusza kampania reklamowa Amplico Life S.A.

Kampania ma charakter sprzedażowy, opiera się na łatwo zapamiętywalnych symbolach.

Przygotowano dwa animowane filmy reklamowe. Pierwszy z nich z hasłem „nadszedł czas, aby twoje oszczędności ruszyły z miejsca, nabrały właściwej prędkości i dynamicznie rosły” zachęca do inwestowania w SUPERKAPITAŁ. Drugi film z przekazem „Twoje pieniądze mogą stać w miejscu albo ruszyć do przodu i porządnie przyspieszyć- aby osiągnąć satysfakcjonujący ciebie wynik” przedstawia zysk 22.1% jaki fundusz dynamiczny osiągnął w ciągu roku.

Spoty reklamowe trwające 15 sekund zostaną wyemitowane w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie.

„Aby skuteczniej dotrzeć do naszej grupy docelowej część budżetu przeznaczyliśmy na coraz chętniej oglądane telewizje tematyczne m.in.: TVN 24, TVN Siedem, Hallmark, Ale kino!, Reality TV, National Geografic Channel, Planete, Europa Europa, Club AXN, Canal + Sport.”- powiedziała Małgorzata Wojtuszko, Kierownik ds. Reklamy Amplico Life S.A.

W linii kampanii reklamowej zostały przygotowane ogłoszenia prasowe, które zostaną opublikowane w prasie ogólnopolskiej: Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Wprost, Polityce, Newsweeku, Forum, Focusie, Twoim Stylu, Pani Domu, Przyjaciółce, Gali, Vivie, Olivii i Claudii.

Do zakupu SUPERKAPITAŁU będzie zachęcał w prasie także Robert Korzeniowski. „Poprosiliśmy go o referencje i on nam chętnie ich udzielił. W treści nie ma żadnego chwytu reklamowego, Robert faktycznie 4 lata temu zainwestował w ten produkt. Jest bardzo wymagającym klientem, a z szerokiej oferty na rynku wybrał SUPERKAPITAŁ.”- dodaje M. Wojtuszko

W dotarciu do grupy docelowej reklamę telewizyjną i prasową wesprze kampania radiowa. Amplico Life zapewni sponsoring najbardziej wiarygodnych audycji gospodarczo – ekonomicznych w RMF FM i RMF Classic, Trójce, Radio PIN i TokFM.

W Internecie reklamy pojawią się na głównych portalach: onet, wp i interia.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja DrimTimTim, a planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Pełne wersje filmów reklamowych od piątku 30 września br. znajdą się też na stronie: http://www.amplicolife.pl/multimedia.html