Rusza kampania reklamowa Ekstrakonta

Atutem Ekstarkonta podkreślanym podczas kampanii jest kredyt w koncie z najniższym na rynku oprocentowaniem – 8,88 proc. Bank wprowadził mechanizmy ułatwiające klientom zmianę banku. Kredyt w koncie jest przyznawany na podstawie historii rachunku, bez wymogu zamykania konta w dotychczasowym banku.

Swoim klientom bank oferuje do każdego konta największą w Polsce sieć równomiernie rozmieszczonych, bezprowizyjnych bankomatów, które zapewniają dostęp do gotówki nawet w najmniejszych miejscowościach. Gotówkę można wypłacać bez żadnych dodatkowych warunków – bank nie wymaga założenia specjalnego konta, nie wskazuje liczby bezpłatnych wypłat, ani też nie określa dolnego limitu wypłaty.

„Życiowe podejście” Kredyt Banku będzie polegać także na przejęciu przez bank niektórych, prostych czynności spoczywających dotychczas na kliencie. Bank poinformuje zakład pracy klienta o nowym numerze rachunku i przekaże urzędowi skarbowemu informację o zmianie numeru rachunku, co jest szczególnie istotne dla tych osób, którym US zwraca kwoty z tytułu ulg mieszkaniowych.

Ekstrakonto jest pakietem bankowo-ubezpieczeniowym. Poza ofertą rozliczeniową, depozytową i kredytową zawiera bezpłatne ubezpieczenia oraz Assistance. Pakiet jest dostępny w wersjach: Junior, Student, „S”, Profit i VIP. Bank dołącza karty płatnicze wyposażone we własne pakiety ubezpieczeń.