Rusza kampania reklamowa Legg Mason

15 kwietnia Legg Mason TFI SA rozpoczyna kampanię reklamową uświadamiającą Polakom potrzebę samodzielnego myślenia o zabezpieczeniu swojej przyszłości na emeryturze.

Reforma systemu emerytalnego wchodzi w decydujący etap. Wydarzeniom tym towarzyszy duży szum medialny. Miliony wchodzących na rynek pracy oraz już pracujących Polaków zastanawiają się, czy w wieku emerytalnym ich przyszłe świadczenia wystarczą do zaspokojenia podstawowych potrzeb.

– Wykorzystując ten moment, w którym większość z nas interesuje się poważniej swoją emeryturą, Legg Mason postanowiło przypomnieć o tym, że najlepszą metodą finansowego zabezpieczenia na przyszłość jest własna inicjatywa – tłumaczy Jacek Treumann, członek zarządu Legg Mason TFI SA.

Przejawem tej inicjatywy jest z kolei założenie Indywidualnego Konta Emerytalnego. IKE jako dodatkowa forma oszczędzania na emeryturę jest dla wszystkich szansą na samodzielne zatroszczenie się o większe pieniądze na jesień życia.

Motywem przewodnim kampanii jest animowany potwór ZUSILLA buszujący wśród oszczędności oraz super-bohater LeggMasonMan, ochraniający nasze pieniądze przed zniszczeniem. Atrybutem LeggMasonMana jest oczywiście IKE. Cała akcja przedstawiona została w humorystycznej konwencji.

Legg Mason TFI SA kieruje swój przekaz do wszystkich osób rozpoczynających pracę i tych z niewielkim stażem pracy, nieposiadających jeszcze IKE, a jednocześnie zdeterminowanych do podjęcia działań na rzecz zabezpieczenia swojej emerytury. To właśnie te osoby mogą najwięcej zdziałać w kwestii przyszłej emerytury, ponieważ mają jeszcze na to czas.

Kampania marketingowa będzie realizowana w Internecie, przede wszystkim na stronach o tematyce biznesowej. Każdy zainteresowany posiadaniem IKE będzie miał możliwość otwarcia takowego bez zbędnych formalności poprzez stronę www.zusilla.pl oraz www.leggmason.pl.

– Liczymy, że teraz gdy powiedziano tak wiele o państwowym systemie emerytalnym oraz o poziomie świadczeń, których możemy się spodziewać, Polacy zauważą benefity wynikające z posiadania Indywidualnego Konta Emerytalnego. Dla osób obecnie w średnim wieku jest to również najlepszy moment by IKE założyć – dodaje Jacek Treumann.

Kampanię „ZUSILLA” przygotowała agencja interaktywna Fuero, specjalizująca się w działaniach wizerunkowych i marketingowych w Internecie.

Źródło: Legg Mason TFI