Grupa docelowa kampanii to osoby w wieku 15-44 lat – mężczyźni i kobiety, mieszkańcy dużych i średnich miast, osoby, które nie poświęcają dużo czasu na gotowanie, ale dobry smak jest dla nich istotny. Są otwarci na nowości, dysponują średnim i wyższym dochodem.
Kampania, która potrwa do połowy kwietnia 2006 r. obejmuje swym zasięgiem prasę oraz internet. Reklama Paprini Italiano pojawi się w prasie kobiecej (Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Elle, Cosmopolitan, Avanti), tygodnikach opinii i naukowo-przyrodniczych (Newsweek, Wprost, Focus) oraz w internecie (komunikatory: Gadu-Gadu i tlen; portale: onet, o2, adnet – pakiet ‚kobiety’). Nowy smak Paprin jest również promowany poprzez specjalny miniserwis internetowy www.paprini.pl, gdzie znaleźć przepisy na dania z wykorzystaniem Paprin oraz grę komputerową – dla osób, które zdobędą w niej największą ilość punktów przewidziano bardzo atrakcyjne nagrody.
Paprini Italiano to nowy smak w linii paprykowych sosów Paprini. Powiększenie rodziny Paprini o kolejny produkt jest odpowiedzią na rosnącą popularność na polskim rynku sosów.
Linia Paprini obejmuje obecnie:
– Paprini Italiano
– Paprini Łagodne
– Paprini Pikantne
Za kreację kampanii odpowiedzialne jest QST Konsorcjum Marketingowe. Planowaniem mediów zajął się Mediacom.