Rusza kampania reklamowa Partnera Finansowego

W kwietniu br. Partner Finansowy rozpoczął pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. W przekazach wykorzystywane jest hasło – Dopinamy wszystko na ostatni guzik.

„Celem pojętych przez nas działań jest budowa większej rozpoznawalności marki Partner Finansowy oraz informowanie potencjalnych Klientów o wyjątkowości naszego stylu działania. My nie tylko doradzamy Klientom, ale jesteśmy z nimi na każdym etapie ubiegania się o kredyt, aż do momentu otrzymania pieniędzy” – powiedziała Marta Gałczyńska, Dyrektor Marketingu Partnera Finansowego.

Kreacja została przygotowane wewnętrznie, przez Dział Marketingu firmy Partner Finasowy. Mediaplan opracował dom mediowy Star Media. Spoty reklamowe emitowane są w TVN24. Ponadto, reklamy pojawiają się w prasie o zasięgu ogólnopolskim – miesięczniku Playboy oraz Gazecie Prawnej i Super Expressie.

Ciszewski Public Relations dla Partnera Finansowego

W kwietniu 2007 roku Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęłą współpracę z firmą Partner Finansowy.

Do zadań Agencji należy przygotowanie długoterminowej strategii działań z zakresu Public Relations, opracowanie kodu językowego oraz przeprowadzenie szkoleń medialnych dla pracowników Firmy. Ponadto, w ramach współpracy Ciszewski PR będzie odpowiedzialny za realizację kompleksowych działań PR obejmujących komunikację wizerunkową i produktową.