Rusza kampania „Swoboda w Zarządzaniu”

Zaprojektowana kampania reklamowa o charakterze teaserowym obejmuje emisje bilboardów w TVP1 i TVN24, oraz reklamy w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej i Przekroju. Polega ona na zastosowaniu innowacyjnej techniki o nazwie „Brand Tracking”, czyli na bardzo dużej ilości krótkich komunikatów zawierających logo produktowe i odsyłacz do dalszego kontaktu. W połowie kampanii zaplanowanej na 2 miesiące począwszy od 15 marca, ruszy akcja internetowa wsparta akcjami bezpośrednimi z udziałem 700 partnerów w całej Polsce. To pierwsza od wielu lat tak szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy informatycznej w Polsce.

Przy planowaniu kampanii najważniejsze dla nas było przede wszystkim opracowanie idei, wokół której mogą się gromadzić polscy przedsiębiorcy, którzy teraz stanowią o sile i jakości polskiej gospodarki. W Comarch darzymy polskich przedsiębiorców szczególnym uznaniem i szacunkiem, bo sami kilkanaście lat temu startowaliśmy praktycznie od zera, a dzisiaj jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych z klientami w ponad 20 krajach na całym świecie. Poprzez nasze popularne systemy CDN chcemy dzielić się z klientami wiedzą, oraz aktywnie tworzyć jedną dużą społeczność przedsiębiorców. – mówi Grzegorz Błażewicz, Dyrektor Marketingu&PR Comarch S.A. Główne hasło kampanii, czyli „Swoboda w Zarządzaniu”, oraz pochodne „Kultura w Zarządzaniu”, „Zarządzaj i bądź zdrów”, a także ”Zarządzaj Dojrzale” to prosta filozofia zarządzania firmą, którą chcemy przekazywać naszym klientom i przedsiębiorcom w Polsce. Takie podejście do biznesu przetestowaliśmy już w Comarch i serdecznie je wszystkim polecamy.