1 lutego rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Generali – „Zależy nam na Tobie”. Generali ponownie podkreśla, że kolor czerwony to wyjątkowe podejście do klientów. Tak jak poprzednio, w reklamie występują agenci Generali Polska.
W spocie Generali zwraca uwagę , że chce wspierać swoich klientów i z empatią opiekować się nimi niezależnie od sytuacji oraz doradzać im w sprawie ubezpieczeń. Generali pokazuje również skalę działania firmy na świecie – to 155 tys. agentów i 60 milionów klientów.
– Wzmocnienie rozpoznawalności naszej marki jest zgodne ze strategią naszej Grupy. Również w Polsce chcemy, aby Generali było bardziej widoczne. Chcemy, aby zarówno nasi klienci, jak i agenci wiedzieli, że zależy nam na nich. Tym hasłem kierujemy się we wszystkich naszych działaniach, gdyż naszym celem jest bycie partnerem na całe życie dla naszych klientów – mówi Roger Hodgkiss, prezes zarządu Generali Polska.
Kampania jest adaptacją reklamy globalnej w elementami lokalnymi. W polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak i Marcin Jezierski.
Nowy spot od dziś można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych oraz w internecie. Kampania została zrealizowana we współpracy z agencjami Isobar i Dentsu.
Źródło: Generali