Rozpoczęła się nowa kampania BRE Banku, podzielona na dwa etapy. Pierwszy związany jest z nową strategią i jej nieodłącznym elementem – emisją akcji z prawem poboru, drugi – biznesowy – oferty dla małych i średnich firm.
– Celem kampanii jest poinformowanie rynku o nowej strategii, której nieodłącznym elementem jest emisja akcji, a także pozycjonowanie BRE Banku jako dużej i stabilnej instytucji finansowej. Główny przekaz wizerunkowy kampanii podkreśla, że BRE jest trzecim największym bankiem w Polsce pod względem sumy bilansowej– mówi Paulina Rutkowska, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE.
Dodaje, że w kampanii pokazujemy również silne marki detaliczne- mBank i MultiBank, które dotychczas nie były eksponowane w komunikacji marketingowej BRE. Bank obsługuje poprzez nie ponad 3 mln klientów. Spoty BRE Banku pojawią się w TVN 24 oraz TVN CNBC. Reklamy prasowe będzie można znaleźć w dziennikach o charakterze gospodarczo-biznesowym: „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Giełdy Parkiet” i „Pulsie Biznesu”. Kampania BRE Banku będzie obecna również w Internecie.
W kampanii zostaną wykorzystane witryny biur i oddziałów banku, a także reklamy wielkoformatowe w wybranych miastach Polski. Jednym z założeń jest poprawa lokalnej rozpoznawalności marki BRE Banku. – Po zakończeniu zapisów na akcje z prawem poboru reklamy mówiące o nowej emisji zostaną zastąpione reklamami skierowanymi do klientów banku, głównie z sektora MSP – zapowiada Paulina Rutkowska. Główny przekaz „biznesowy” będzie brzmiał: „1 000 000 zł i więcej dla małych i średnich firm. Jedna decyzja kredytowa – wiele produktów. Wiele produktów – jedna platforma bankowości internetowej iBRE” Pierwsza część kampanii, związana z emisją akcji, potrwa od 19 do 26 maja 2010 r. Kolejna odsłona, skierowana do klientów korporacyjnych, pojawi się od 27 maja 2010 r.
Źródło: BRE Bank