Rusza nowa kampania reklamowa Polbanku

– W naszym nowym spocie reklamowym chcieliśmy podkreślić, że dzięki Kredytowi Bezpiecznemu w Polbanku nasi klienci mogą zawsze sami elastycznie dopasowywać wysokość swojej miesięcznej raty. Tym samym wybierając się np. na wymarzony wypoczynek mogą sami zmniejszyć ratę kredytu do absolutnego minimum, by móc w pełni cieszyć się urlopem – mówi Małgorzata Nycz, Kierownik ds. Marketingu Polbank EFG.

Mając Kredyt Bezpieczny w Polbanku, w dowolnym momencie, bez konieczności informowania o tym banku, można obniżyć wysokość miesięcznej raty do bezpiecznego minimum 2% kwoty kredytu pozostałej do spłaty. Klienci Polbanku mogą dowolną liczbę razy zmniejszać ratę kredytu.

Za przyznanie Kredytu Bezpiecznego bank nie pobiera prowizji. Jedyną opłatą jest 5 zł miesięcznie, które klient płaci tylko wtedy, gdy korzysta z kredytu.

– Jesteśmy przekonani, że nasz nowy spot wyreżyserowany przez Tomasza Koneckiego, twórcę takich przebojów kinowych jak „Ciało”, „Testosteron” i „Lejdis” umocni już silną pozycję Kredytu Bezpiecznego względem innych kredytów gotówkowych dostępnych na polskim rynku – mówi Małgorzata Nycz, Kierownik ds. Marketingu Polbank EFG.

Kampania swoim zasięgiem obejmie wyłącznie telewizję. Spoty reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TV4, Polsat, TVN7. Nowa kreacja została przygotowana przez agencję DDB Bielany. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny zespół domu mediowego Macroscope OMD pod kierownictwem Marcina Winklera.