Już dziś rusza nowa kampania reklamowa Sygma Bank. Celem kampanii jest wspieranie budowy rozpoznawalności marki banku oraz prezentacja korzyści towarzyszących korzystaniu z kart kredytowych wydawanych przez Sygmę. Spot reklamowy zostanie zaprezentowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a kampania potrwa do 10 maja.
Sygma Bank, kontynuując politykę budowania rozpoznawalności marki poprzez komunikację w stacjach telewizyjnych, zaplanował na drugą połowę kwietnia oraz pierwszą dekadę maja nową kampanię telewizyjną, promującą sklepowe karty kredytowe. Celem kampanii jest wspieranie budowy rozpoznawalności marki banku, jak również prezentacja przykładowych korzyści płynących z użytkowania kart kredytowych wydawanych przez Sygma Bank.
>>> Zobacz także: Sygma Bank wprowadza nowe logo i zmienia wizerunek
Marketerzy banku mają na uwadze podniesienie świadomości marki w obszarze kredytów konsumenckich, zaś sama kampania jest kontynuacją jesiennej kampanii wprowadzającej nowy system identyfikacji wizualnej – nowe logo, animowaną postać marki-awatara oraz hasło „pomaga w zakupach”. Podobnie jak w zeszłorocznej kampanii wizerunkowej banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i wizualizację koncepcji strategicznej marki: koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelniejszej ekspozycji korzyści sklepowych kart kredytowych: dostępności kart bezpośrednio w sklepach wielu różnych branż oraz praktycznych ułatwień, dostępnych tylko dla posiadaczy kart (np. darmowego transportu zakupów z wybranych sieci handlowych).
Intensywna kampania potrwa od 18 kwietnia do 10 maja. Spoty reklamowe pojawią się zarówno w największych ogólnopolskich stacjach: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, jak i w kanałach tematycznych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej Sygma Banku: TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat 2, Polsat News, Puls i innych. W kampanii zostanie wykorzystany zarówno 15, jak i 30 sekundowy spot.
„Jesienią ubiegłego roku zapowiadaliśmy nową odsłonę w funkcjonowaniu Sygma Bank. Po kampanii wprowadzającej nowe logo oraz awatara chcemy teraz konsekwentnie budować świadomość marki, przedstawiając równocześnie korzyści płynące z użytkowania naszych kart.” – powiedział Jean-Remy Martinez, Zarządzający Marketingiem Regionalnym w Sygma Bank.
Źródło: Sygma Bank