Pod hasłem „Bank na pokolenia” Noble Bank przygotował kolejną, trzecią już kampanię wizerunkową. Tym samym kontynuuje motyw tradycji wykorzystany w poprzednich kampaniach.
W przygotowanych spotach reklamowych zostały zaprezentowane produkty, które pod względem standardu są unikatowymi i prestiżowymi rozwiązaniami na rynku. Autorzy pomysłu wskazują na luksusową kartę Visa Infinite, która oferowana z nieograniczonym limitem pozwala na niezliczone i wyjątkowe zakupy, dzięki czemu klienci czują się komfortowo i bardzo wyjątkowo.
W kampanii przedstawiono również zalety autorskiej usługi Concierge umożliwiającej spełnienie najbardziej wyszukanych życzeń klientów.
– Celem naszej kampanii jest pokazanie, że Noble Bank wychodzi poza tradycyjne standardy bankowości i daje swoim klientom nieskończone możliwości w wielu różnych aspektach – mówi Katarzyna Grzybczak, Dyrektor Marketingu Noble Bank.
Działania wizerunkowe Noble Banku potrwają do końca października 2009 r. W tym czasie w wybranych stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN) i tematycznych (m.in. TVN24, TVN CNBC, Discovery Channel, Animal Planet, Polsat News, Polsat Sport oraz Polsat Sport Extra) emitowane będą trzy 30 sekundowe spoty. Film został zrealizowany przy współpracy z agencją JiS ( Jasieński/Stadnicki).
Źródło: Noble Bank