Rusza nowa piłkarska kampania reklamowa marki Carlsberg

Od lat charakterystyczne logo Carlsberga stało się nieodłącznym elementem wielu najbardziej prestiżowych imprez piłkarskich. Piłka nożna, niosąc ze sobą wielkie emocje, radość, wzruszenie, wspólne przeżywanie niezwykłych chwil doskonale wpisuje się w charakter marki. Można powiedzieć, że tak jak Carlsberg jest dzisiaj częścią świata piłki nożnej, tak piłka stała się nieodłączną częścią wizerunku marki i jej tożsamości. – mówi Wojciech Żabiński, Senior Brand Manager, odpowiedzialny za markę Carlsberg w Carlsberg Polska

Nie bez powodu kampania ruszyła właśnie 10 maja, w dniu, w którym na stadionie w Eindhoven do walki o najwyższą stawkę w Finale Pucharu UEFA stanęły dwie drużyny: FC Sevilla i FC Middlesbrough – Carlsberg jest bowiem sponsorem Finału Pucharu UEFA.

Kampania została przygotowana lokalnie w Polsce, autorem kreacji jest agencja Saatchi & Saatchi. 3 spoty 30’ emitowane będą w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4 oraz w wielu stacjach tematycznych. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.