17 marca 2014 roku do emisji trafił nowy spot reklamowy eurobanku, w którym Piotr Adamczyk promuje nową ofertę kredytu hipotecznego z 3-letnim ubezpieczeniem nieruchomości gratis oraz marżą od 1,33%.
Maraton do własnego lokum – motyw przewodni spotu reklamowego
Najnowszy spot reklamowy eurobanku, promujący kredyt hipoteczny z 3-letnim ubezpieczeniem nieruchomości gratis, utrzymany jest w sportowej konwencji. Piotr Adamczyk, znana już twarz eurobanku, używa porównania do długiego biegu, aby opisać cały proces związany z zakupem nieruchomości. Poszukiwanie idealnej nieruchomości, negocjacje cenowe, ostateczny wybór, rzeczoznawca, notariusz, dokumenty, odpisy, kredyt hipoteczny – etapów do pokonania jest wiele. Proces ten jest łatwiejszy z eurobankiem, ponieważ wraz z kredytem hipotecznym klienci otrzymują gratisowe ubezpieczenie nieruchomości na okres trzech lat. To zaoferowane przez eurobank udogodnienie podkreśla w spocie reklamowym Piotr Adamczyk, kończąc swój bieg do własnego domu wcześniej niż inni.
Kredyt hipoteczny z 3-letnim ubezpieczeniem nieruchomości gratis
Kredyt hipoteczny w promocji „3-letnia zero-składka” to najnowsza propozycja eurobanku dla osób poszukujących finansowania zakupu własnego domu lub mieszkania. W ramach promocji bank oferuje klientom darmowe ubezpieczenie nieruchomości na okres trzech lat, a także możliwość skorzystania z marży promocyjnej lub z prowizji promocyjnej 0 złotych. Atrakcyjne marże kredytu mieszkaniowego w tej promocji, rozpoczynające się od 1,33%, to jedne z najniższych marż na rynku. Wnioski o promocyjny kredyt hipoteczny można składać do 30 czerwca 2014 roku w placówkach eurobanku lub u partnerów sprzedaży.
Zasięg kampanii reklamowej
Kampania promująca kredyt hipoteczny eurobanku z 3-letnim ubezpieczeniem nieruchomości gratis obejmuje swym zasięgiem telewizję (stacje ogólnopolskie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), outdoor (billboardy przy głównych ulicach miast), Internet (video online, You Tube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki) i partnerów sprzedaży (plakaty, ulotki). Kampania potrwa do 30 czerwca 2014 roku. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
Link do spotu TV: https://www.youtube.com/watch?v=IJ8VosBPgfg&feature=youtu.be
Bank opłaca składkę ubezpieczenia nieruchomości przez okres 3 lat, pod warunkiem przystąpienia przez kredytobiorców do promocji i skorzystania z ubezpieczenia nieruchomości z oferty Banku na 5 lat.
Promocja trwa od 01.03.2014 do 30.06.2014.
Marża 1,33% dostępna dla kredytu na cel mieszkaniowy lub/i refinansowanie z LTV 60%, z prowizją 2%, dla dwóch źródeł dochodu zaakceptowanych przez Bank, pod warunkiem założenia konta Online lub Prestige i przelewania co miesiąc środków z min. 70% wynagrodzenia przez Kredytobiorcę uzyskującego najwyższe dochody oraz przystąpienia i utrzymania ubezpieczenia na życie z oferty Banku przez cały okres kredytowania. Marża będzie podwyższona o 0,85 p.p. do czasu wpisu hipoteki.
RRSO na dzień 01.03.2014 przy całkowitej kwocie kredytu mieszkaniowego 200 tys. zł, LTV 80%, kredyt na 30 lat, wynosi 5,23% (oprocentowanie nominalne 4,99%, marża 1,43%), prowizja 2%, ubezpieczenie na życie 25 920 zł oraz ubezpieczenie nieruchomości 5 751 zł w całym okresie kredytowania, wycena nieruchomości 260 zł, wpis hipoteki 200 zł, podatek od czynności cywilno-prawnych 19 zł.
Rata miesięczna 1 146 zł, całkowita kwota do zapłaty 386 752 zł, całkowity koszt kredytu 186 752 zł.
Szczegóły oferty, Regulamin promocji, opłaty i prowizje oraz warunki ubezpieczenia, w tym ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczycieli dostępne są w placówkach Banku, u Partnerów Sprzedaży oraz na www.eurobank.pl.