Rusza portal klienta Generali

Na początek klienci mogą zarządzać środkami finansowymi ulokowanymi w ramach nowej linii produktów inwestycyjnych pod nazwą „Generali Beneficio”. Inwestor ma tym samym zapewnioną możliwość obserwacji stanu prowadzonej inwestycji i możliwość dokonywania operacji na polisie. Portal klienta będzie na bieżąco rozbudowywany i w ciągu najbliższych miesięcy dołączane będą do niego kolejne produkty. Ponadto platforma internetowa wykorzystywana będzie także przez sieci agentów i brokerów, jako narzędzie wspierające proces sprzedaży produktów.

Z początkiem czerwca br. Grupa Generali wprowadziła na rynek nową ofertę produktów inwestycyjnych dla klientów indywidualnych. Za pośrednictwem Programu Inwestycyjnego „Generali Beneficio” towarzystwo zapewniło 26 dostępnych opcji inwestycyjnych, w tym możliwości komponowania własnej strategii inwestycyjnej, wykorzystującej konkretne grupy funduszy, portfeli czy obszarów inwestycji, zarówno geograficznych, jak i bazowych – tj. np. akcje, surowce, nieruchomości itp. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami od lipca br. klienci zyskali możliwość zarządzania swoimi środkami przez sieć WWW, mając zapewnioną możliwość obserwacji stanu prowadzonej inwestycji i dokonywania operacji na polisie.

Uruchomiony od początku lipca br. Portal Klienta Generali zapewnia za pośrednictwem internetu m.in.:

dostęp do informacji o polisie, w tym o jej wartości, szczegółowym wykazie transakcji, indeksacji, cenach jednostek, historii zleceń wykonywanych na polisie;

możliwość wykonywania operacji na polisie, np. zmiany danych osobowych, alokacji składki, dokonywanie przeniesienia jednostek pomiędzy funduszami itp.

Podczas prac nad Portalem Klienta eksperci Generali chcieli by był on także wspierającym w działaniach sprzedażowych sieci agentów i brokerów firmy. Portal Generali – oprócz strony klienta – zawiera również wyodrębnioną część dla agentów. Jego funkcjonalność pozwala, przy użyciu samej przeglądarki internetowej, przeprowadzić pełen proces polisowania – od przygotowania oferty, poprzez wystawienie wniosku, do wydrukowania gotowej polisy. Co ważne dane z portalu są importowane do systemów księgowych Generali, dzięki czemu znacząco skrócony został proces rejestracji (ręcznego przepisywania polis) oraz standardowej obsługi klienta w tym zakresie.

Portal Klienta i Agenta Generali będzie na bieżąco rozbudowywany – w ciągu najbliższych miesięcy dołączane będą do niego kolejne produkty. Wkrótce – po stronie agentów – pojawią się możliwości sprzedaży takich produktów jak Lew-Domownik (ubezpieczenie mieszkań i budynków mieszkalnych), PRESTO (ubezpieczenie dla małych i średnich przedsiębiorstw) oraz nowe ubezpieczenie podróżne Generali. Zakupu ubezpieczeń podróżnych można z początkiem lipca dokonać także bezpośrednio na stronach internetowych Towarzystwa.

Możliwości administracji nowymi produktami – poza Generali Beneficio – pojawią się w ciągu kilku miesięcy również po stronie klienta.

Portal Klienta i Agenta Generali dostępny będzie z poziomu głównej strony www.generali.pl oraz pod adresem https://portal.generali.pl .