Rusza promocja kredytu hipotecznego Własny Kąt banku PKO Bank Polski

Ruszyła kampania promująca kredyt hipoteczny PKO BP Własny Kąt. Autorem kampanii jest agencja Scholz & Friends Warszawa. 

Kredyt hipoteczny Własny Kąt adresowany jest zarówno do osób planujących zakup swojego pierwszego mieszkania, jak i tych zmieniających mieszkanie na większe. Możliwa do uzyskania wysokość finansowania wyniesie do 100% wartości nieruchomość w złotówkach przy marżach konkurencyjnych w porównaniu do obecnie dostępnych ofert innych banków. Jednocześnie w okresie promocji, trwającej do końca czerwca, możliwe jest otrzymanie kredytu w PLN bez prowizji za jego udzielenie. Warunkiem jest skorzystanie się z ubezpieczenia od utraty pracy. 

W spocie reklamowym doradca PKO BP przeprowadza swoich klientów przez wszystkie etapy procesu pozyskiwania kredytu hipotecznego. Ma on spełnić marzenia małżeństwa – bohaterów spotu o nowym, większym mieszkaniu, w którym sypialnia została powiększona, pojawił się nowy pokój a salon stał się jaśniejszy. 

Kampania przygotowana przez agencję Scholz & Friends potrwa do końca czerwca i obejmie telewizję, outdoor (siatki wielkoformatowe na terenie Warszawy) oraz promocję w placówkach bankowych (ulotki, plakaty, naklejki na witrynach placówek). 

Kampanię w Internecie przygotował HyperMedia, a planowaniem i zakupem mediów zajął się ZenithOpthimedia. 
Źródło: PKO Bank Polski