Rusza serwis BETA Inteligo, umożliwiający klientom wypróbowanie i zaopiniowanie nowości Inteligo przed ich premierą, a wraz z nim zaawansowana wyszukiwarka w serwisie transakcyjnym.
Inteligo uruchamia testową wersję serwisu transakcyjnego. Serwis BETA jest bliźniaczym serwisem transakcyjnym w Inteligo. Zostaje on udostępniony wybranym klientom konta, umożliwiając korzystanie z nowych rozwiązań i produktów przed ich premierą. Zlecane w nim operacje są realizowane i widoczne w historii konta.
– Uruchamiając serwis BETA Inteligo realizujemy kolejną złożoną obietnicę i włączamy klientów
w główny nurt prac związanych z rozwojem oferty i funkcjonalności bankowej. Wierzymy, że kluczem do sukcesu w bardzo wymagającym otoczeniu rynkowym, jest rzeczywiste współtworzenie rozwiązań
z klientami. – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, odpowiedzialny za rozwój projektu Inteligo.
Od 24 sierpnia br. 60-osobowa grupa klientów Inteligo zyskuje dostęp do testowej wersji serwisu transakcyjnego. Zebrane przez uczestników doświadczenia i wyrażone opinie będą miały wpływ
na rozwój oferty Inteligo. Grupa posiadająca dostęp do serwisu transakcyjnego nie jest stała. Będzie ona tworzona każdorazowo do opiniowania kolejnych nowości.
Pierwszym udostępnionym w serwisie BETA rozwiązaniem jest zaawansowana wyszukiwarka.
Inteligo zapewnia dostęp do pełnej historii konta klienta – od momentu jego uruchomienia. Do tej pory, poszukując danych historycznych, klienci filtrowali informacje po numerach rachunków, typach transakcji, terminach oraz kwotach. Teraz zakres kryteriów poszukiwania został poszerzony o składniki opisu, obejmując słowa, cyfry i ich kombinacje. Już po wpisaniu części wyrazu wyszukiwarka przedstawia klientowi listę transakcji, które zawierają je w opisie. Dodatkowo można wybierać tryb filtrowania: historia rachunku może być przeszukana pod kątem wszystkich podanych, części podanych słów lub z ich wyłączeniem.
– Klienci Inteligo to aktywni i zaawansowani użytkownicy Internetu. Nowa wyszukiwarka stawia na wygodę i intuicyjność. Stara się zaspokoić potrzeby klientów związane z łatwym dostępem do informacji w koncie Inteligo, gromadzonych od momentu jego otwarcia. Z punktu widzenia użytkowników wyszukiwanie informacji we własnym rachunku bankowym po dowolnym parametrze jest funkcją oczywistą. Stworzenie odpowiedniego narzędzia było jednak dużym wyzwaniem. Cieszymy się, że jesteśmy pierwsi. – mówi Rafał Cytrycki z Zarządu IFS S.A., dostarczającej rozwiązania informatyczne dla platformy elektronicznej Inteligo.
Decyzja o umożliwieniu klientom testowania nowych produktów i usług została podjęta po pozytywnej reakcji na uruchomiony 20 maja br. program pilotażowy płatności zbliżeniowych w telefonie komórkowym. Osoby, które chcą dołączyć do testerów, przesyłają zgłoszenie na adres: testy@inteligo.pl. Do udziału w konkretnych testach zaprasza Inteligo.
Źródło: Inteligo