Rusza świąteczna akcja PAYBACK i PAH

15 listopada PAYBACK i PAH rozpoczynają świąteczną akcjęKupuj online, pomagaj dzieciom!,w ramach której uczestnicy wesprą program dożywiania dzieci Pajacyk. Do komunikacji z uczestnikami zostaną wykorzystane głównie narzędzia marketingu bezpośredniego wewnętrzne kanały PAYBACK, partnerów akcji oraz PAH. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy Action. Działania na Facebooku nadzoruje Lubię to Social Media Agency, a za relacje z mediami odpowiada Inspirat Communication.


W okresie od 15 listopada do 21 grudnia br. zostanie przeprowadzona świąteczna akcja PAYBACK i Polskiej Akcji Humanitarnej Kupuj online, pomagaj dzieciom. W akcję zaangażowane są: empik.com, smyk.com, Agito.pl, Bon Prix, Tchibo.pl oraz Yves Rocher. Mechanizm akcji jest prosty. Każda osoba, która dokona zakupu w wybranych sklepach internetowych poprzez www.payback.pl, otrzyma nie tylko punkty PAYBACK, lecz także wesprze Pajacyka, bo tyle samo punktów podstawowych zostanie przekazanych na rzecz PAH.

Celem akcji jest zachęcenie uczestników Programu do robienia zakupów online za pośrednictwem strony www.payback.pl, co daje dodatkowe korzyści. Są to nie tylko punkty PAYBACK dla uczestnika, które potem wykorzysta dla własnych potrzeb, lecz również punkty dla PAH, które wesprą program Pajacyk tłumaczy Piotr Lipiński, Senior Marketing & PR Manager Programu PAYBACK. To taka prosta rzecz, robić zakupy i pomagać. Dzięki świątecznej akcji z PAH jest to możliwe dodaje.

W kampanii PAYBACK wykorzysta swoje wewnętrzne narzędzia, m.in. landing page akcji, banery na stronie Programu oraz newsletter. Także partnerzy akcji i PAH będą się komunikować z uczestnikami głównie za pomocą stron WWW i e-mailingu.

Do komunikacji z uczestnikami zostaną wykorzystane również kanały social media. W trakcie trwania świątecznej akcji na fanpageu PAYBACK Polska na Facebooku zostanie przeprowadzony konkurs. Do wygrania będą płyty Uwaga, uwaga wydane specjalnie na 20-lecie PAH, podpisane przez artystów biorących udział w projekcie muzycznym, m.in. Grzegorza Turnaua, Annę Marię Jopek i Leszka Możdżera.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action. Działania na Facebooku nadzoruje Lubię to Social Media Agency, a aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.

Dodatkowe informacje na temat świątecznej akcji dostępne są na stronie www.payback.pl.

/PAYBACK Polska