Rusza VIII Rzeszowski Kongres PR

Rusza VIII Rzeszowski Kongres PR. Podczas 3 dni obrad organizatorzy spodziewają się ponad 340 gości – byłaby to największa ilość spośród wszystkich edycji tego wydarzenia. Najważniejsze osobistości świata public relations, reklamy, nauki, biznesu, mediów – wykłady, dyskusje i szkolenia. Już w najbliższą środę – 22 kwietnia w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania rozpocznie się najważniejsze wydarzenie branży PR w 2009 roku.

Pierwszego dnia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące Biznesu, Mediów i Polityki. Podczas sesji głównej kongresu ze swoimi wykładami wystąpi m.in. Paweł Trochimiuk – Prezes Zarządu Partner of Promotions, Paweł Netczuk – Prezes Zarządu MEDIARUN Sp. z o. o. , Marcin Kandefer – Manager ds. Kluczowych Klientów Ideo Sp. z o. o., Sebastian Chachołek – Prezes Zarządu Grupy PRC, Wiesław Gałązka – Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu, Adam Łaszyn – Prezes Zarządu Alert Media Communications, Eskadra Publica. Uczestnicy wydarzenia będą mogli osobiście spotkać się z Dariuszem TIGEREM Michalczewskim i poznać tajemnicę jego wizerunku. Spotkanie poprowadzi dr Andrzej Stolarczyk. 22 kwietnia ze swoimi prelekcjami wystąpią również dr Krzysztof Koj, Izabela Laskowska, Marek Szostak oraz Krystian Dudek. 

Pierwszego dnia Kongresu będzie miała również miejsce kolejna edycja Ogólnopolskiego Przeglądu Filmów Korporacyjnych Medial, który prezentuje dorobek agencji producenckich w postaci przygotowywanych dla korporacji filmów o charakterze promocyjnym. Poruszone zostaną tematy dotyczące m.in. kryzysu w filmie korporacyjnym, czy  jego produkcji widzianej z perspektywy studia filmowego. Na zakończenie pod patronatem info-PR i na jego zaproszenie odbędzie się debata zatytułowana O PR bez PR. Wieczorem rozdane zostaną statuetki – nagrody, dla firm zaangażowanych społecznie Mocni wizerunkiem.

Ciężkie Czasy. Witajcie ponownie ! – to hasło drugiego dnia VIII Rzeszowskiego Kongresu PR pod patronatem Fundacji InternetPR. 23 kwietnia odbędzie się sesja plenarna, którą poprowadzi: Marek Wróbel (Neuron APR) i Michał Macierzyński ( bankier.pl ). Uczestnicy będą mogli wziąć udział w trzech blokach tematycznych: Ciężkie czasy – na czym polegają ? Z wykładami wystąpią m.in. Kuba Antoszewski, Sebastian Bykowski, Norbert Kilen. Blok ten zakończy debata na temat dwóch obliczy kryzysu, którą poprowadzi Jerzy Ciszewski – Prezesa Zarządu CiszewskiPR.

Gośćmi specjalnymi drugiego bloku zatytułowanego : Ciężkie czasy – jak nas zmieniają ? będą Oliver Ueberholz – mixxt GmbH, CEO oraz Lidia Marcinkowska – Neuron APR, Partner. Sesję plenarną zakończy blok: Ciężkie czasy – jak nas wypaczają ? Oprócz debaty dotyczącej wpływu jaki wywiera słabsza koniunktura na człowieka, usłyszeć będzie można wykład prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego z Uniwersytetu Warszawskiego i Sebastiana Łuczaka z agencji Eskadra Publica. Równolegle do wykładów analizujących obecną sytuację gospodarczą przebiegać będą sesje poświęcone wizerunkowi pracodawcy i jego relacjom z pracownikami, a także warsztaty – Nauka a Praktyka.

Ostatni dzień VIII Kongresu PR dotyczyć będzie Marketingu i Public Relations Miast i Regionów. Swoimi doświadczeniami podzielą się m.in.: Szymon Sikorski reprezentujący Polskie Stowarzyszenie PR, Jarosław Flis – Socjolog UJ, czy Krzysztof Kozieł – Pełnomocnik Starosty Powiatu Będzińskiego ds. zarządzania kryzysowego. W panelu dyskusyjnym, który poświęcony będzie omówieniu Public Relations w samorządzie, udział wezmą wybrani prezydenci i burmistrzowie miast południowej Polski.
 

VIII Kongres Public Relations, Rzeszów, 22 – 24 kwietnia 2009, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania – coroczne spotkanie praktyków oraz naukowców zajmujących się problematyką PR.  Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Fundacja InternetPR oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Partnerem strategicznym Kongresu jest Bank Pocztowy SA. Sponsorami głównymi są: PGNiG oraz Press-Service Monitoring Mediów.

Organizatorzy:
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
RPR Group  Agencja Public Relations z Warszawy.
strona internetowa: www.kongrespr.pl

Źródło: PR News