Głównym celem kampanii marketingowej jest wsparcie sprzedaży pożyczek gotówkowych oferowanych przez Providenta przed wakacjami. Dodatkowo, dział marketingu Provident Polska przygotował szereg działań promocyjnych na okres wakacji. „Akcja Lato” potrwa aż do połowy września. W tym czasie podczas imprez, które odbędą się w poszczególnych rejonach Polski, będą rozdawane klientom materiały promocyjne.
Zachęceni sukcesem ubiegłorocznej akcji, również tego lata zamierzamy być obecni na jak największej liczbie imprez lokalnych, na których będziemy informować o naszej ofercie, czyli szybkich i łatwo dostępnych pożyczkach gotówkowych – mówi Agnieszka Walczak–Chojecka, Szef Działu Marketingu w Provident Polska. – Najciekawsze relacje z imprez wraz ze zdjęciami zamieścimy w magazynie wewnętrznym „Provident Forum”.
W czerwcu Provident Polska rozpocznie także akcję reklamową na kopertach do biletów kolejowych. Osoby, które wykorzystują przewozy regionalne w dojazdach do pracy, urzędów czy centrów handlowych otrzymają bilety PKP w obwolutach z reklamą Providenta.
Wsparciem dla podejmowanych działań marketingowych Provident Polska będzie mailing skierowany do obecnych klientów firmy.
Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja Lowe GGK, a zakupem mediów Pan Media Western. Większość materiałów BTL przygotowała agencja Nader Advertising.
Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.
Provident Polska S.A. należy do powstałej w 1880 roku brytyjskiej grupy finansowej Provident Financial, spółki notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W Polsce Provident działa od 1997 roku.
Provident Polska S.A. oferuje krótkoterminowe pożyczki gotówkowe udzielane i spłacane w domach klientów. Dla firmy pracuje ponad 12 000 osób w całej Polsce, co sprawia, że Provident jest jednym z największych brytyjskich pracodawców na polskim rynku. Obecnie z usług firmy korzysta 813 000 klientów.
Provident Polska S.A. jest członkiem-założycielem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu i patronem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Firma angażuje się w wiele inicjatyw społecznych, jest inicjatorem i organizatorem Ogólnopolskiego Programu Społecznego „Trampolina”.