Rusza wiosenna kampania promocyjna kredytu hipotecznego PKO BP

– Korzystając z naszej oferty, klienci mogą nie tylko kupić mieszkanie lub dom, ale także spłacić kredyt zaciągnięty w innym banku, wyposażyć mieszkanie, kupić samochód lub wycieczkę zagraniczną, na warunkach cenowych kredytu hipotecznego. A wstępną decyzję otrzymają już w 24 godziny – dodaje.

Oferta kredytów hipotecznych PKO Banku Polskiego skierowana jest zarówno do klientów chcących zaciągnąć nowy kredyt hipoteczny, jak i tych, którzy chcą refinansować kredyt zaciągnięty w innym banku. Bank oferuje także możliwość konsolidacji wielu różnych zobowiązań kredytowych (takich jak kredyt samochodowy, konsumpcyjny czy karta kredytowa) oraz wykorzystania 20% wolnej kwoty kredytu na dowolny cel. Klienci, którzy już korzystają lub zamierzają skorzystać z produktów i usług banku mogą liczyć na atrakcyjne warunki cenowe, które są każdorazowo indywidualnie negocjowane.

Kampania promocyjna oparta jest na trzech głównych przesłaniach:

kredyt na każdy cel, także refinansowy

preferencyjne warunki dla Klientów korzystających z produktów i usług banku

wstępna decyzja kredytowa w 24 godziny

Ponadto w kampanii promocyjnej komunikowane są także pozostałe benefity kredytu:

tani – cena jest ustalana indywidualnie,

elastyczny – klient sam wybiera walutę kredytu: PLN, CHF, EUR, USD

bezpieczny – ubezpieczenie na wypadek utraty pracy i hospitalizacji,

przyjazny – raz w roku „wakacje kredytowe”, karencja w spłacie kresytu

Grupę docelową tworzą osoby w wieku 25 – 45 lat z wykształceniem średnim i wyższym, uzyskujące dochody powyżej 1400 zł, ustabilizowani zawodowo, dynamiczni, ambitni. Klienci planujący zakup mieszkania na rynku pierwotny i wtórnym, szukający tańszego źródła finansowania. Mieszkańcy średnich i dużych miast, członkowie spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Posiadający lub nie posiadający kredytu hipotecznego.

Strategicznym celem promocji jest zwiększenie sprzedaży i umocnienie pozycji lidera w zakresie detalicznej bankowości hipotecznej dla klientów detalicznych oraz przejęcie tej części klientów konkurencyjnych banków, którzy poza atrakcyjnymi warunkami kredytowania cenią sobie kompleksowość i elastyczność oferty.

Kampania promocyjna kredytu hipotecznego PKO BP będzie komunikowana przez:

1.Kampanię telewizyjną

Spoty telewizyjne emitowane będą w wersjach 30’ i 10’. Spot 30’ jest spotem wizerunkowym komunikującym emocje rodziny związane z posiadaniem mieszkania. Spoty 10’ skupiają się na benefitach produktowych. W pierwszym komunikowana jest decyzja kredytową w 24 godziny, a w drugim – zmniejszenie obciążenia przy przeniesieniu kredytu z innego banku.

Kampania telewizyjna realizowana będzie w okresie 12 marca – 15 kwietnia. Spoty będą emitowane w następujących stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVN Style, TVN24.

2.Kampanię w internecie

Drugi etap kampanii przeprowadzony zostanie w Internecie w maju br. Działania reklamowe obejmą największe polskie portale, wortale ekonomiczne oraz serwisy mieszkaniowe i ogłoszeniowe.

3.Kampanię w prasie regionalnej i w regionalnych stacjach radiowych

4.Prezentację ulotek i plakatów w oddziałach i agencjach banku.

5.Informacje zamieszczone na stronie internetowej banku i przekazywane za pośrednictwem Infolinii.

AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAPMANIĘ

Kreacja Internet :Hypermedia

Kreacja: Scholz&Friends

Dom mediowy: ZenithOptimedia