– Korzystając z naszej oferty, klienci mogą nie tylko kupić mieszkanie lub dom, ale także spłacić kredyt zaciągnięty w innym banku, wyposażyć mieszkanie, kupić samochód lub wycieczkę zagraniczną, na warunkach cenowych kredytu hipotecznego. A wstępną decyzję otrzymają już w 24 godziny – dodaje.
Oferta kredytów hipotecznych PKO Banku Polskiego skierowana jest zarówno do klientów chcących zaciągnąć nowy kredyt hipoteczny, jak i tych, którzy chcą refinansować kredyt zaciągnięty w innym banku. Bank oferuje także możliwość konsolidacji wielu różnych zobowiązań kredytowych (takich jak kredyt samochodowy, konsumpcyjny czy karta kredytowa) oraz wykorzystania 20% wolnej kwoty kredytu na dowolny cel. Klienci, którzy już korzystają lub zamierzają skorzystać z produktów i usług banku mogą liczyć na atrakcyjne warunki cenowe, które są każdorazowo indywidualnie negocjowane.
Kampania promocyjna oparta jest na trzech głównych przesłaniach:
kredyt na każdy cel, także refinansowy
preferencyjne warunki dla Klientów korzystających z produktów i usług banku
wstępna decyzja kredytowa w 24 godziny
Ponadto w kampanii promocyjnej komunikowane są także pozostałe benefity kredytu:
tani – cena jest ustalana indywidualnie,
elastyczny – klient sam wybiera walutę kredytu: PLN, CHF, EUR, USD
bezpieczny – ubezpieczenie na wypadek utraty pracy i hospitalizacji,
przyjazny – raz w roku „wakacje kredytowe”, karencja w spłacie kresytu
Grupę docelową tworzą osoby w wieku 25 – 45 lat z wykształceniem średnim i wyższym, uzyskujące dochody powyżej 1400 zł, ustabilizowani zawodowo, dynamiczni, ambitni. Klienci planujący zakup mieszkania na rynku pierwotny i wtórnym, szukający tańszego źródła finansowania. Mieszkańcy średnich i dużych miast, członkowie spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Posiadający lub nie posiadający kredytu hipotecznego.
Strategicznym celem promocji jest zwiększenie sprzedaży i umocnienie pozycji lidera w zakresie detalicznej bankowości hipotecznej dla klientów detalicznych oraz przejęcie tej części klientów konkurencyjnych banków, którzy poza atrakcyjnymi warunkami kredytowania cenią sobie kompleksowość i elastyczność oferty.
Kampania promocyjna kredytu hipotecznego PKO BP będzie komunikowana przez:
1.Kampanię telewizyjną
Spoty telewizyjne emitowane będą w wersjach 30’ i 10’. Spot 30’ jest spotem wizerunkowym komunikującym emocje rodziny związane z posiadaniem mieszkania. Spoty 10’ skupiają się na benefitach produktowych. W pierwszym komunikowana jest decyzja kredytową w 24 godziny, a w drugim – zmniejszenie obciążenia przy przeniesieniu kredytu z innego banku.
Kampania telewizyjna realizowana będzie w okresie 12 marca – 15 kwietnia. Spoty będą emitowane w następujących stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVN Style, TVN24.
2.Kampanię w internecie
Drugi etap kampanii przeprowadzony zostanie w Internecie w maju br. Działania reklamowe obejmą największe polskie portale, wortale ekonomiczne oraz serwisy mieszkaniowe i ogłoszeniowe.
3.Kampanię w prasie regionalnej i w regionalnych stacjach radiowych
4.Prezentację ulotek i plakatów w oddziałach i agencjach banku.
5.Informacje zamieszczone na stronie internetowej banku i przekazywane za pośrednictwem Infolinii.
AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAPMANIĘ
Kreacja Internet :Hypermedia
Kreacja: Scholz&Friends
Dom mediowy: ZenithOptimedia