Rusza wspólna kampania Pekao, Visa i Costa Coffee: kawa za pół ceny dla klientów indywidualnych banku

Od października wszyscy klienci indywidualni Pekao mogą skorzystać z wyjątkowej promocji i dzięki otrzymanej zniżce, płacąc kartą banku, cieszyć się ulubioną kawą za połowę ceny w kawiarniach Costa Coffee. Akcja obejmuje ponad 100 kawiarni Costa Coffee w dużych miastach Polski, a jej partnerem jest Visa.

Bank Pekao S.A. wraz z partnerami wprowadza specjalną promocję dla swoich klientów indywidualnych – aż 50 proc. zniżki na kawy oraz wszystkie inne napoje przygotowywane przez baristę w kawiarni Costa Coffee. Ze zniżki można korzystać tyle razy, ile tylko przyjdzie ochota aż do końca lutego 2026 roku przy płatności dowolną kartą wydaną przez Pekao oraz rejestracji kodu rabatowego w aplikacji Costa Coffee Club.

Akcja skierowana jest do wszystkich klientów indywidualnych Pekao szukających ciekawych ofert, aktywnie korzystających z kart oraz nowoczesnej bankowości. Aby skorzystać z promocji wystarczy zapłacić dowolną kartą banku i przedstawić kod w aplikacji Costa Coffee Club, dzięki któremu naliczy się rabat na napoje przygotowywane przez baristę. Do promocji można przystąpić do 31 stycznia 2026 roku, natomiast sam kod będzie ważny do 28.02.2026 r. Promocja dostępna jest w ponad 100 kawiarniach Costa Coffee, z wyłączeniem lokalizacji na lotniskach, targach i w salach zabaw dla dzieci.

Klienci indywidualni banku posiadający zgodę na marketing w kanałach elektronicznych otrzymają w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 kod uprawniający do uzyskania zniżki w aplikacji Costa Coffee Club. Osoby, które nie posiadają zgody na marketing mogą przystąpić do promocji także w oddziałach banku. Nowi klienci mogą założyć konto poprzez stronę www.pekao.com.pl/konto.

Akcji towarzyszy kampania marketingowa – prowadzona zarówno w digitalu, jak i za pomocą reklamy outdoorowej. Do współpracy zostali zaproszeni popularni influencerzy. Ponadto promocja będzie szeroko komunikowana za pomocą kanałów banku: w mediach społecznościowych, poprzez newslettery oraz aplikację PeoPay.

Źródło: Pekao