Ruszył nowy internetowy serwis „www.komputerwfirmie.pl”.

„Komputer w Firmie” adresowany jest przede wszystkim do osób, które nie dysponują wystarczającą wiedzą informatyczną, ale zdają sobie sprawę, że nowoczesne technologie są niezbędne do konkurowania we współczesnej gospodarce wolnorynkowej.

Serwis podzielony został na pięć podstawowych działów: Marketing i sprzedaż, Zarządzanie firmą, Bezpieczeństwo, Sprzęt i oprogramowanie, oraz Finansowanie.

– Zadbamy, aby użytkownicy serwisu nie nudzili się, jego zawartość będzie systematycznie rozwijana i wzbogacana o nowe interaktywne elementy, adekwatne do zainteresowań grupy docelowej” – mówi Artur Rybka, Microsoft.

„Jest to kolejna – po programie „ITeraz Europa – inicjatywa skierowana do przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy, w której uczestniczymy” – mówi Radosław Ceplin, PR Manager odpowiedzialny za Polskę i kraje nadbałtyckie w Intelu. „Polscy przedsiębiorcy, nawet, jeśli zdają sobie sprawę z konieczności stosowania najnowszych technologii w codziennym biznesie, to często nie mają wystarczającej wiedzy pozwalającej na tworzenie odpowiedniego zaplecza technologicznego firmy. Chciałbym, żeby zawartość tego serwisu przyczyniła się do efektywnego wykorzystywania komputerów zarówno do obniżania kosztów jak i podnoszenia zysków”.

Serwis www.komputerwfirmie.pl to nie tylko źródło wiedzy dla właścicieli małych i średnich firm, ale również możliwość wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami. Wraz z rozwojem serwisu jego twórcy przewidują utworzenie forum eksperckiego, oraz liczne konkursy i nagrody dla właścicieli małych i średnich firm.

– Tworzony przez nas serwis ma odpowiadać na potrzeby przedsiębiorców, którzy oczekują niekonwencjonalnych rozwiązań teleinformatycznych wspierających ich biznes i umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Internet jest doskonałym medium umożliwiającym niestandardowe dotarcie z przekazem – stwierdza Robert Kamiński, współtwórca serwisu „Komputer w Firmie”.

Serwis zaprojektowała i stworzyła agencja Expert 2000 (e2k). Partnerami przedsięwzięcia są liderzy rynku teleinformatycznego: Microsoft, Intel, Hewlett Packard, Telekomunikacja Polska SA oraz bank elektroniczny Inteligo.