Ruszył pierwszy wirtualny doradca w branży turystycznej w Polsce

W czerwcu ruszyło internetowe biuro podróży Travelasystent.pl. Na swojej stronie WWW oferuje możliwość rozmowy z pierwszym w branży turystycznej wirtualnym doradcą, który zna wiele faktów przydatnych turystom, od ceny wizy egipskiej, poprzez czas przelotu na Majorkę, aż po napięcie elektryczne w gniazdkach w Kenii.

Nowa platforma turystyczna zawiera oferty renomowanych polskich touroperatorów. Dzięki niej, można łatwo znaleźć i zarezerwować wakacyjną podróż zagraniczną. W przyszłości, oferta biura zostanie wzbogacona o bilety lotnicze oraz możliwość dokonania rezerwacji hotelu w dowolnym miejscu globu i uiszczenia opłaty dopiero w momencie przybycia na miejsce. Travelasystent.pl umożliwia użytkownikom dodawanie komentarzy, dzięki czemu po powrocie można podzielić się wrażeniami i polecić bądź odradzić pobyt w danym miejscu. Z okazji rozpoczęcia działalności, dla nabywców wybranych wycieczek przewidziano atrakcyjne upominki. Rezerwację można przeprowadzić całkowicie poprzez stronę internetową lub za pomocą call center.

Warto pamiętać o tym, że kupując wycieczkę na stronie Travelasystent.pl nie płacimy żadnej dodatkowej opłaty związanej z pośrednictwem. Gwarantujemy najniższe ceny, dokładnie takie, jak u bezpośredniego organizatora wyjazdu.” – mówi Mariusz Tomczak, założyciel portalu.

Poza ofertą wyjazdów, na stronie znajduje się pierwszy w polskiej branży turystycznej wirtualny doradca. Oliwia, bo tak ma na imię doradca, odpowiada na pytania klientów dotyczące miejsc, które chcieliby odwiedzić. Już teraz zna ponad tysiąc faktów turystycznych, a do końca przyszłego roku ta liczba przekroczy 5 tysięcy. Wyposażono ją w wiedzę na temat bardziej i mniej popularnych kierunków turystycznych.

Dotychczas, wyjeżdżając na wycieczkę do obcego kraju, ludzie zwykle szukali informacji na forach dyskusyjnych bądź w różnych przewodnikach. Teraz, wykorzystując techniki sztucznej inteligencji, całą tę wiedzę zgromadzono w jednym miejscu. Dzięki rozmowie z wirtualną postacią umieszczoną na witrynie internetowej biura podróży, klienci o każdej porze dnia i nocy mają dostęp do praktycznych informacji dotyczących miejsca planowanego wypoczynku oraz mogą łatwiej i szybciej dokonać wyboru celu podróży.

Dzięki Oliwii można poznać wiele potrzebnych i interesujących faktów o miejscu naszego pobytu w ciekawy i nietypowy sposób, bez nudnego przebijania się przez kolejne fora internetowe czy poradniki turysty.” – dodaje Mariusz Tomczak.

Ciekawostką jest, że Wirtualny Doradca będzie zmieniał swoje oblicze w zależności od pory roku. W lecie klientom biura będzie doradzać specjalistka w stroju plażowym, zaś zimą w stroju narciarskim.

Wirtualny Doradca został zrealizowany przez firmę Stanusch Technologies, jednego z liderów na tym rynku.

Źródło: CORE PR