Ruszył portal concierge Europ Assistance Polska

Firma Europ Assistance Polska uruchomiła ekskluzywny portal internetowy stworzony z myślą o klientach VIP obsługiwanych w ramach programów concierge. Na stronie www.ea-concierge.pl klienci znajdą unikalne oferty spędzania wolnego czasu przygotowane przez osobistych konsultantów Działu Concierge we współpracy z uznanymi w swoich dziedzinach partnerami, w tym firmą Martyny Wojciechowskiej – Martyna Adventure, Ewą Minge czy Robertem Mielżyńskim.

Europ Assistance Polska, świadczy usługi concierge w ramach blisko 30 programów klientom banków, towarzystw ubezpieczeniowych oraz posiadaczom aut luksusowych marek. Firma jest także partnerem concierge większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni Europ Assistance liderem polskiego rynku w tym obszarze. W ramach poszczególnych programów, poza obsługą bieżących zgłoszeń, standardem jest proaktywne przedstawianie klientom atrakcyjnych propozycji spędzania wolnego czasu. W nowym serwisie concierge klienci znajdą ekskluzywne, specjalnie dla nich przygotowane oferty w kategoriach: podróże, wydarzenia kulturalne, wydarzenia sportowe, strefa dobrego smaku, style & wellness, żyj eko. Strona składa się z dwóch części. Pierwsza, ogólnodostępna, zawiera opis usług concierge świadczonych przez Europ Assistance Polska, a także trzy ostatnio dodane oferty. Druga część – Strefa Klienta, dostępna jest po zalogowaniu wyłącznie dla klientów danego programu. W tej części przedstawione są już specjalnie przygotowane, dedykowane oferty, z których część dostępna jest z atrakcyjnym rabatem.

Na portalu umieszczone zostały tak wyjątkowe propozycje jak romantyczna podróż poślubna na wyspy Polinezji Francuskiej, windsurfing z Mistrzem Świata Wojtkiem Brzozowskim, oferty pobytów w luksusowych SPA ze znaczącym rabatem, czy zakupu biletów na najbardziej oczekiwane premiery teatralne i wydarzenia sportowe w Polsce i za granicą. Klienci uzyskają również dostęp do wyjątkowych, szytych na miarę wyjazdów organizowanych przez biuro Martyny Wojciechowskiej, Martyna Adventures, unikalnej biżuterii i ubrań z kolekcji Ewy Minge oraz rabatów na wina polecane przez Roberta Mielżyńskiego. Wszystko po to, aby zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających klientów.

W Europ Assistance Polska bacznie śledzimy trendy rynkowe w Polsce i na świecie oraz zmieniające sie dynamicznie potrzeby klientów. Portal www.ea-concierge.com jest naszą propozycją dla najbardziej wymagających klientów, którzy chcieliby z jednej strony mieć alternatywny do telefonicznego dostęp do usług concierge, a z drugiej także dostęp do zindywidualizowanych ofert przygotowanych przez najlepszych profesjonalistów w Polsce. Nasz portal gwarantuje im dedykowaną ofertę na najwyższym poziomie. – mówi Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy Europ Assistance Polska.- Nasz portal concierge to również ogromna wartość dodana do oferowanych przez Europ Assistance Polska programów concierge – nasi klienci instytucjonalni zyskują bowiem dodatkowe, wyjątkowo ekskluzywne narzędzie komunikacji ze swoimi klientami. – dodaje Joanna Nadzikiewicz.

Jak wynika z danych Europ Assistance Polska popularność usług concierge w Polsce stale rośnie. Liczba spraw concierge obsłużonych przez firmę w I kw. 2011 r. wzrosła o 88%, a w II kw. o 42% w porównaniu do analogicznych okresów w 2010 r..

Według danych Europ Assistance Polska do najbardziej popularnych usług, z których korzystają klienci, zalicza się rezerwację biletów na trudno dostępne imprezy sportowe oraz kulturalne (co stanowi ok. 25% wszystkich spraw), czy rezerwację miejsc hotelowych oraz stolików w restauracji (ok.17%). Klienci coraz chętniej korzystają także z usługi zlecenia zakupu wybranych produktów, bądź z informacji na temat ich dostępności, dostawy kwiatów, naprawy auta w serwisie czy organizacji samochodu zastępczego. Niektórzy rezygnują z oferowanych przez biura podróży wycieczek na rzecz indywidualnych ofert podróży, przygotowanych przez osobistych konsultantów concierge we współpracy ze swoimi partnerami.

Konsultanci Europ Assistance Polska zajmują się również spełnianiem specjalnych, czasem nietypowych życzeń klientów, takich jak spotkanie z drużyną piłkarzy AC Milan, złożenie zamówienia na torebkę Hermes Birkin, czy pomoc w zakupie i sprowadzeniu zabytkowego samochodu z Dubaju.

Źródło: Europ Assistance Polska