Ruszył przełomowy projekt „Energiczni Fachowcy”

Inter Parter Assistance Polska SA wraz Grupą ENERGA rozpoczęły od 15 lipca pilotażowy etap projektu „Energiczni Fachowcy”. Oferta skierowana do klientów Grupy ma zapewnić im dostęp do profesjonalnych usług z zakresu home assistance. Początkowo dystrybuowana jest ona w okręgu toruńskim. Jesienią planowane jest wdrożenie „Energicznych Fachowców” w pozostałych częściach kraju.

Program „Energiczni Fachowcy” zapewnia wsparcie elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza oraz dostęp do infolinii pod jednym numerem telefonu. Dlaczego nowa oferta, gwarantująca pomoc w tym zakresie jest przełomowa na naszym rynku?

Po raz pierwszy w Polsce firma z sektora energetycznego zdecydowała się na zapewnienie swoim klientom wsparcia z zakresu home assistance” – mówi Jacek Konieczny Dyrektor Departamentu Handlowego w Inter Partner Assistance Polska S.A.

– „Dotychczas takie świadczenia dystrybuowane były głównie przez ubezpieczycieli i banki. Obecnie, tak jak w krajach Europy Zachodniej, również firmy spoza sektora finansowego chcą udostępnić swoim odbiorcom profesjonalne wsparcie w domu, wzbogacając tym samym swoją ofertę. Wynika to m.in. z faktu, że zapotrzebowanie na świadczenia home assistance jest ogromne. Badania rynku poprzedzające wdrożenie naszego nowego projektu potwierdziły, że 94% Polaków zależy na łatwym dostępie do pomocy fachowców, rzetelnie realizujących naprawy domowe w razie awarii.”

Oferta „Energiczni Fachowcy” zapewnia klientom Energa, organizację pomocy w domu realizowaną są przez renomowanych usługodawców. W zależności od wybranej opcji gwarantuje pokrycie kosztów pomocy w różnym zakresie. Wariant Mini obejmuje koszty dojazdu specjalisty i organizacji usługi. Wariant Medium pokrywa dodatkowo robociznę. Wariant Standard gwarantuje również pokrycie wydatków związanych z zakupem podstawowych części zamiennych, dzięki którym możliwe jest uniknięcie dalszych szkód powstałych wskutek usterki. Dlaczego spółka Energa zdecydowała się na udostępnienie swoim klientom wsparcia w tym zakresie?

„Nowa oferta to kolejny krok w kierunku bardziej kompleksowej obsługi naszych klientów. Chcemy zapewnić im pewnien komfort życia i pracy, a zwłaszcza oszczędność czasu. Wystarczy jeden telefon by w razie usterki uzyskali oni pomoc fachowca realizującego naprawy domowe, dotyczące instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, a nawet usługi szklarza i ślusarza” – stwierdza Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w ENERDZE SA.

– „Zdecydowaliśmy się być prekursorem sprzedaży usług home assistance w naszej branży, ponieważ zależy nam pozyskaniu przychylności klientów i ich zadowolenia z naszej obsługi. Chcemy mieć pewność, że oferowane usługi będą wykonywane na jak najwyższym poziomie. Dzięki współpracy z Inter Partner Assistance ich realizacją w ramach projektu „Energiczni Fachowcy” zajmują się wyselekcjonowani specjaliści, działający zgodnie ze standardami jakościowymi naszego partnera.”

Źródło: Multi Communications