Od kilku dni działa bankowość internetowa w Getin Banku dla klientów indywidualnych i sektora MSP. To jedna z ostatnich instytucji, która nie miała tego kanału dystrybucji. Wdrożenie i testy trwały kilkanaście miesięcy i nie ma co ukrywać wszystko trwało bardzo długo. W końcu jednak działa, chociaż bank nie za bardzo się tym jeszcze chwali.Serwis GB24 powinien znacznie wzmocnić pozycję konkurencyjną tej instytucji. Trzeba bowiem przyznać, że bank rodzi sobie całkiem dobrze. Jeśli tylko dane się zgadzają, to na koniec poprzedniego roku bank miał ponad 500 tysięcy rachunków. Osobiście podchodzimy do tych danych z rezerwą, ale tak czy inaczej bank ma bardzo dobrą ofertę – tanie konto, dużą sieć bezpłatnych bankomatów, a teraz jeszcze bezpłatną bankowość internetową. Niestety nie zachwycają ceny przelewów przez internet – kosztują aż 1 zł, co jest jedną z najwyższych opłat na rynku.
Funkcjonalność serwisu internetowego spełnia obecne standardy, podobnie jak stosowane zabezpieczenia – hasła jednorazowe. Jednym słowem kawał dobrej roboty i Getin nie ma się tutaj czego wstydzić.
Instrukcja systemu GB24: https://www.gb24.pl/dok_ind/instrukcja_GB24.pdf