W ramach programu w każdym tygodniu realizowany jest nowy odcinek składający się z trzech części. Pierwszą z nich stanowią bieżące informacje rynkowe i finansowe, na drugą składają się felietony o produktach banku, a trzecia to materiały z imprez, których mecenasem jest Deutsche Bank PBC. Połowa z każdej godziny emisyjnej to materiały własne DBTV. Na pozostałe pół godziny składa się program TVNCNBC Biznes oraz reklamy.
Cały projekt realizowany jest we współpracy z agencją Ambient Infinity, która na potrzeby DB TV zbudowała własne studio emisyjne. Realizacją programu zajmuje się Nikola Mihov wraz z profesjonalną grupą twórców telewizyjnych i filmowych.
Agencja zadbała również o przygotowanie na potrzeby projektu autorskiej oprawy graficznej oraz ścieżki dźwiękowej.
Niebawem pojawi się również internetowa wersja programu DB TV.
Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku. 42- calowe ekrany LCD Toshiba połączone z systemem nagłośnieniowym marki Panaphonic tworzą nieocenione narzędzie w sposobie dotarcia z komunikatem do klienta.