BNP Paribas Bank Polska pod hasłem „Weź kredyt dla firm i niech każdy projekt szybko się ziszcza” rozpoczął kampanię promującą nowy kredyt gotówkowy dla małych firm. Bank jest obecny w prasie branżowej oraz na największych portalach internetowych.
3 kwietnia br. wystartowała kampania, w której bank komunikuje, że dzięki kredytowi dla mikrofirm każdy projekt szybko się ziszcza. Działania promocyjne prowadzone w prasie branżowej, w takich tytułach jak m.in.: „Gazeta Lekarska”, „Gazeta Farmaceutyczna”, „Gazeta Podatkowa” czy „Radca Prawny” oraz Internecie (onet.pl, wp.pl, forbes.pl, newsweek.pl) są skierowane do właścicieli przedsiębiorstw handlowo-usługowych, a także przedstawicieli wolnych zawodów, np. architektów, adwokatów, lekarzy, farmaceutów.
Promowany w kampanii kredyt gotówkowy dla firm przeznaczony jest na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Pożyczka dostępna jest w wysokości nawet do 400 tys. zł, przy zmiennym oprocentowaniu z marżą już od 2,99 proc. (dotyczy kredytów od 150 tys. zł bez zabezpieczeń). Decyzja kredytowa podejmowana jest w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest już w 48 godzin w całej kwocie na rachunku bieżącym.
Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media, natomiast za działania w internecie Sales&More.
Komentarz video Piotra Makowskiego, dyrektora ds. Zarządzania Segmentem Małych Firm w Banku BNP Paribas.