Ruszyła kampania Eurokonta Mobilnego w Banku Pekao

22 stycznia wystartowała telewizyjna kampania nowego konta Banku Pekao SA „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości”.

Na kampanię składają się spoty reklamowe podkreślające dostępność konta przez aplikację mobilną na urządzenia przenośne (smartfony, tablety). Kampania ma też na celu odmłodzenie marki Banku.  Działania marketingowe potrwają do końca marca.

Kampania „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” obejmuje spoty reklamowe w telewizji (od 22 stycznia 2012 r.), w kinach, reklamę na nośnikach outdoor, kampanię w internecie, BTL oraz promocję poprzez wewnętrzne kanały banku. Dodatkowo, na potrzeby kampanii przygotowano dedykowany minisite dostępny pod adresem www.pekaomobilne.pl.

Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez znany duet Angela&Ithyl z Los Angeles, który realizował kampanie m.in. dla czytnika e-booków Amazon Kindle. Wykorzystano oryginalną technikę animacji poklatkowej (tzw. stop motion). Za pomysł, kreację, realizację kampanii oraz przygotowanie  dedykowanej strony internetowej odpowiadała agencja EURO RSG.

Zdjęcia do filmu powstały w Polsce. Nadzór nad realizacją spotu sprawował  dom produkcyjny Dynamo. Planowanie mediów przygotował dom mediowy MediaCom.

Kampania wizerunkowa „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” potrwa do końca marca 2012 roku. Spot jest dostępny jest również na youtube.

Źródło: Bank Pekao SA