Ruszyła kampania FFCreation.com dla Axa

Serwis internetowy jest głównym źródłem informacji o ubezpieczycielu oraz jego ofercie, użytkownik ma możliwość obliczenia własnej indywidualnej składki ubezpieczenia korzystając z taryfikatora, oraz po zapoznaniu się ze wstępną ofertą połączyć się przez Skype’a z call center , aby zapoznać się ze szczegółową ofertą bądź zamówić konsultację z Doradcą Axa Ubezpieczenia w wybranym przez siebie terminie.

Kreacja kampanii internetowej oparta jest przede wszystkim na tekście. Ideą całej kampanii było takie skonstruowanie tekstu, aby poszczególne wyrazy pojawiające się w tekście przekładane na prawą stronę formy na końcu utworzyły ostateczne hasło „call to action.”

Kampania internetowa składa się z 3 form (billboard, double billboard, box śródtekstowy) i nawiązuje do kampanii offline’owej. Obejmuje 4 linie kreacyjne: linia wizerunkowa oraz 3 linie komunikujące najważniejsze wyróżniki oferty Axa Ubezpieczenia.

AXA to jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych na świecie. Wieloletnie doświadczenie i nieustanna obecność na międzynarodowych rynkach sprawia, że AXA obsługuje już ponad 51,5 miliona klientów.