Ruszyła kampania marki CU Direct przygotowana przez Leo Burnett Warszawa

Kampania ma przekonać konsumentów, że produkt Commercial Union Direct jest łatwo dostępny – pozwala ubezpieczyć się przez telefon i Internet, bez zbędnych procedur i formalności. Jest również atrakcyjny jeśli chodzi o korzyści dla klientów, czego przykładem jest możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę z OC na AC, ubezpieczenie wypracowanych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata) oraz dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct.

Pierwsza fala kampanii to spoty telewizyjne 1×15 oraz 2×30 sekund, które będą emitowane do końca grudnia br. w TVP, TVP2, TVP3, Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN TURBO, Discovery Channel, ogłoszenia w prasie ogólnopolskiej, a także kampania radiowa na terenie całego kraju (2×30-sekund) oraz nośniki na stacjach benzynowych.

Osoby odpowiedzialne za kampanię:

Przedstawiciele klienta:

Brian Richards – Dyrektor ds ubezpieczeń komunikacyjnych

Agnieszka Makowska – Menedżer ds. kampanii marketingowych i mediów

Przedstawiciel agencji:

Account Director – Marta Obłuska

Dom produkcyjny – Produkcja

Reżyser – Andrzej Fidyk

Operator – Wit Dąbal

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.