Ruszyła kampania nowej „Lokaty 6+6”

Kampania elastycznej „ Lokaty 6+6” prowadzona jest pod hasłem „Dopasuj lokatę do swoich potrzeb”. Hasło kampanii oddaje unikalną formułę produktu –  jego posiadacz decyduje o okresie oszczędzania.

Klient po założeniu rachunku lokaty może zdecydować, czy oszczędzać przez sześć, czy przez dwanaście miesięcy mając z góry zagwarantowany wysoki zysk. Po upływie  6-miesięcznego okresu trwania lokaty oprocentowanie wyniesie 4,4% w skali roku, a po upływie 12-miesięcznego okresu 4,6 % w skali roku.

Kolejną zaletą „Lokaty 6+6” odróżniającą ją od innych produktów tego typu dostępnych na rynku jest możliwość wycofania części środków przed terminem zapadalności bez utraty należnych odsetek (po dokonaniu częściowej wypłaty na rachunku lokaty powinna pozostać kwota nie mniejsza niż 1 000 zł).

W kampanii wykorzystywany jest film reklamowy, którego główny przekaz komunikacyjny odnosi się do cenionego przez klientów  spokoju i bezpieczeństwa. W spocie PKO Bank Polski dowodzi, że zna swoich klientów i  dlatego oferuje im lokatę, której okres oszczędzania można dopasować do aktualnych potrzeb. Dzięki zaletom elastycznej Lokaty 6+6 klienci nie muszą do razu decydować, czy ulokować środki na dłużej, czy na krócej, a niezależnie od okresu oszczędzania uzyskują nieobarczony ryzykiem wysoki zysk.
 
Kampania prowadzona jest za pośrednictwem:


–    telewizji – reklamy są emitowane w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TV4, TVN24, Polsat oraz w stacjach tematycznych z pakietu Discovery i At Media.

–    Internetu – za pośrednictwem największych portali (Onet, Wirtualna Polska, Interia), wiodących serwisów finansowych (Money, Bankier)  i społecznościowych  (Nasza-klasa) oraz komunikatorów (Gadu-gadu).

W promocji wykorzystywane są także plakaty i naklejki wielkoformatowe umieszczone na witrynach oddziałów PKO Banku Polskiego. W sieci placówek Banku dostępne są również ulotki reklamowe.

Koncepcję kampanii oraz kreacje wykonała agencja Testardo Gram. Kampanię internetową przygotowała agencja HYPERmedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia

Źródło: PKO Bank Polski