Ruszyła kampania promocyjna bankowości korporacyjnej Nordea

W poniedziałek 22 listopada 2010r. rozpoczęła się kampania promocyjna bankowości korporacyjnej Nordea. Charakterystyczna reklama z zegarkiem ukazującym fragment mechanizmu i hasłem „Złożone przedsięwzięcie? Proste rozwiązania” ukaże się w najważniejszych dziennikach i miesięcznikach biznesowych na rynku.

W reklamie pokazano również logotypy 21 klientów korporacyjnych banku – 21 znanych i silnych marek. Celem kampanii jest podkreślenie, że bankowość korporacyjna w Nordea to pewne, godne zaufania i proste rozwiązania dla korporacji.

Koncepcja pokazania zegarka, jako symbolu sprawnego działania doradców bankowości korporacyjnej Nordea, opiera się na idei, że nawet najbardziej zaawansowane mechanizmy mogą funkcjonować w prosty i przejrzysty sposób. Odnosząc to do bankowości korporacyjnej Nordea – nawet najbardziej złożone przedsięwzięcia nie oznaczają skomplikowanej bankowości. Przekrój zegarka podkreśla kontrast pomiędzy skomplikowaną maszynerią wewnątrz, a funkcjonalną tarczą, czyli rozwiązaniami, które proponuje Bank swoim klientom korporacyjnym.

Do udziału w kampanii zaproszono klientów banku. 21 z nich zdecydowało się na pokazanie swojego logotypu. Dzięki temu przekaz odnoszący się do godnego zaufania partnerstwa został dodatkowo wzmocniony. Kampania ma zwrócić uwagę rynku na mocną i pewną bankowość korporacyjną Nordea. O jej sile świadczą znaczące transakcje, do jakich doszło w ostatnim czasie, w tym m.in.:

Źródło: Nordea Bank Polska