W poniedziałek 22 listopada 2010r. rozpoczęła się kampania promocyjna bankowości korporacyjnej Nordea. Charakterystyczna reklama z zegarkiem ukazującym fragment mechanizmu i hasłem „Złożone przedsięwzięcie? Proste rozwiązania” ukaże się w najważniejszych dziennikach i miesięcznikach biznesowych na rynku.
W reklamie pokazano również logotypy 21 klientów korporacyjnych banku – 21 znanych i silnych marek. Celem kampanii jest podkreślenie, że bankowość korporacyjna w Nordea to pewne, godne zaufania i proste rozwiązania dla korporacji.
Koncepcja pokazania zegarka, jako symbolu sprawnego działania doradców bankowości korporacyjnej Nordea, opiera się na idei, że nawet najbardziej zaawansowane mechanizmy mogą funkcjonować w prosty i przejrzysty sposób. Odnosząc to do bankowości korporacyjnej Nordea – nawet najbardziej złożone przedsięwzięcia nie oznaczają skomplikowanej bankowości. Przekrój zegarka podkreśla kontrast pomiędzy skomplikowaną maszynerią wewnątrz, a funkcjonalną tarczą, czyli rozwiązaniami, które proponuje Bank swoim klientom korporacyjnym.
Do udziału w kampanii zaproszono klientów banku. 21 z nich zdecydowało się na pokazanie swojego logotypu. Dzięki temu przekaz odnoszący się do godnego zaufania partnerstwa został dodatkowo wzmocniony. Kampania ma zwrócić uwagę rynku na mocną i pewną bankowość korporacyjną Nordea. O jej sile świadczą znaczące transakcje, do jakich doszło w ostatnim czasie, w tym m.in.:
- przetarg na budowę stadionu piłkarskiego na Euro 2012 we Wrocławiu wygrany przez konsorcjum banków: Nordea Bank, ING Bank Śląski, BRE Bank na udzielenie kredytu do wysokości 500 mln złotych,
- Nordea Bank jako organizator i gwarant emisji obligacji Portu Lotniczego w Gdańsku wartych 195 mln złotych,
- podpisana umowa z Przedsiębiorstwem „Porty Lotnicze” na przygotowanie i obsługę emisji obligacji PPL o łącznej wartości 240 mln zł,
- Nordea Bank jako jeden z wiodących organizatorów oraz wspólnie m.in. z Nordea AB gwarant programu emisji obligacji PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A.; maksymalna kwota programu wyniesie 10 mld PLN.
Źródło: Nordea Bank Polska