Ruszyła kampania promocyjna funduszu Secus I FIZ

Kampania marketingowa prowadzona jest za pośrednictwem reklamy prasowej (m.in.: „Parkiet”, „Rzeczpospolita”, „Newsweek”, „Puls Biznesu”, „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik”) oraz internetowej (banery, mailingi oraz linki sponsorowane w m.in. bankier.pl, money.pl,, parkiet.pl, google.pl, onet.pl). Ponadto, w ramach akcji reklamowej od poniedziałku (7 maja) w TVN24 emitowane są spoty. Dodatkowym wsparciem kampanii będą inserty, zawierające formularze zapisów, które 14 maja zostaną dodane do „Dziennika” i „Pulsu Biznesu” w całej Polsce. Formularze wraz ze szczegółową instrukcją zamieszczone są również na specjalnie przygotowanej stronie www.secus-fiz.pl, a także w pasażu finansowym portalu onet.pl.

Kampania została przygotowana we współpracy z wydawnictwem ART, które opracowało projekty reklam prasowych oraz internetowych. Media zostały kupione przez dom mediowy U2 Media.

Secus I FIZ – to fundusz, który inwestuje w perspektywiczne małe i średnie przedsiębiorstwa z sektora niepublicznego. W ramach emisji fundusz zaproponuje inwestorom łącznie 100 tys. certyfikatów serii B. Secus I FIZ zamierza w ten sposób zebrać do 100 mln zł.

W listopadzie ubiegłego roku została przeprowadzona emisja certyfikatów inwestycyjnych serii A Secus I FIZ. Zapisy zakończyły się już po 6 godzinach, a nadsubskrypcja wyniosła 36 proc. W styczniu certyfikaty inwestycyjne tej serii funduszu zostały wprowadzone do obrotu na GPW.